VIDEOS

Νέο Austral: Το πιο hi-tech Renault

neo-austral-to-pio-hi-tech-renault-662356

Το νέο υβριδικό Austral αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα της Renault, ενώ ταυτόχρονα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που φέρει τα νέα σήματα της μάρκας.

Του Θέμη Θεοδωρόπουλου – Φωτογραφίες: Ναυσικά Βασιλειάδου

Μετά από 7 χρόνια κυκλοφορίας του Kadjar, η Renault αποφάσισε να το καταργήσει και στη θέση του, να αποκαλύψει ένα μεγαλύτερων διαστάσεων και πολύ πιο φουτουριστικό σχεδιαστικά SUV, που ταυτόχρονα, έχει ένα όνομα που …προφέρεται πιο εύκολα!

Μικρές αλλαγές σε σχέση με το concept car

Η εμφάνιση του το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο ως Renault, με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα στο σχήμα “C”, τα οποία βέβαια έχουν έναν πιο δυναμικό σχεδιασμό στα LED ημέρας. Η μάσκα έχει ένα μινιμαλιστικό μοτίβο και μια γραμμή χρωμίου που δείχνει να επεκτείνεται μέχρι και μέσα στα φώτα, με ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της Renault, με μήκος 4,5 μέτρων και με μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Οι διαστάσεις του, του χαρίζουν συνολική χωρητικότητα 500 λίτρων στο χώρο τον αποσκευών, που φτάνει τα 1.525 λίτρα, με τα καθίσματα στην ανάκληση. Το «περλέ» άσπρο χρώμα του αμαξώματος είναι τρομερό όταν το φωτίζει ο ήλιος, ενώ τα πλαστικά προστατευτικά σε piano black απογειώνουν την εμφάνιση, ειδικά αν σκεφτούμε πως ακόμη και οι Γερμανοί premium κατασκευαστές, βάζουν matte πλαστικά στα SUV τους.

Το Austral έχει τον καλύτερο σχεδιασμό εσωτερικού στη γκάμα της Renault. Βγάζει έναν premium χαρακτήρα, με συνδυασμό δέρματος και υφάσματος στα καθίσματα, αλλά και όμορφες προσθήκες αλουμινίου στην πόρτα και το ταμπλό. Η εκτεταμένη χρήση του piano black στην κεντρική κονσόλα είναι όμορφη και ο εσωτερικός φωτισμός της καμπίνας αλλάζει χρώματα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Το «τετραγωνισμένο» τιμόνι του είναι ασυνήθιστο αλλά εύχρηστο.

Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα στο εσωτερικό είναι ο ιδιαίτερος «τεμπέλης» με την θέση για το κινητό. Πρόκειται για ένα γαλλικό αυτοκίνητο, άρα προφανώς, θα έχει και …μερικές ιδιαιτερότητες. Βέβαια, αυτό σημαίνει ότι ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον στη δεξιά πλευρά της κολώνας του τιμονιού, μαζί με το χειριστήριο για τη μουσική αλλά και τους υαλοκαθαριστήρες, κάτι που χρειάζεται λίγο καιρό για να εξοικειωθείς.

Η Renault φρόντισε να δημιουργήσει ένα πρακτικό εσωτερικό, με προσθήκες όπως η θήκη για τα γυαλιά που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως καθρέπτης για να βλέπει ένας γονέας τα παιδιά του στα πίσω καθίσματα χωρίς να χρειάζεται να γυρίσει το κεφάλι του. Ταυτόχρονα, η πανοραμική ηλιοροφή εκτείνεται μέχρι το τέλος των πίσω καθισμάτων, επιτρέποντας στο φυσικό φώς να εισέλθει και αυξάνοντας σημαντικά την αίσθηση ευρυχωρίας για όλους τους επιβάτες.

Ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει μοντέρνα γραφικά και αρκετές πληροφορίες, αλλά παρά τις διαφορετικές επιλογές για την εμφάνιση του, με παραξένεψε η απουσία ενός παραδοσιακού στροφόμετρου/ταχύμετρου (με τη βελόνα και τα νούμερα πάνω στον κύκλο).

Tο σύστημα infotainment είναι εξαιρετικό και πολύ εύχρηστο. Έχει κατασκευαστεί από την Google και έτσι έχει όλες τις δυνατότητες μίας android συσκευής, επιτρέποντας στον οδηγό να κατεβάσει έως και 35 εφαρμογές, να συνδέσει το προφίλ του και να χρησιμοποιήσει το σύστημα φωνητικών εντολών “hey google”, έχοντας ταυτόχρονα πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης για την εμφάνιση. Την ίδια στιγμή, προσφέρει πολλές επιλογές για τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου: Για παράδειγμα, μπορούμε να επιλέξουμε τη λειτουργία «καθαρισμού αέρα» μέσω του συστήματος κλιματισμού, να δούμε αναλυτικά την κατανάλωση καυσίμου μας και τη βαθμολογία μας για το πόσο οικονομικά οδηγούμε, μεταξύ άλλων. Γενικά, οι μεταφράσεις του συστήματος στα Ελληνικά έχουν πλάκα, με την Sport ρύθμιση για το τιμόνι ή τον κινητήρα να αποκαλείται “αθλητική”.

Je suis confortable

Η οδήγηση του είναι, παρά τον όγκο του αμαξώματος, πολύ εύκολη και άνετη. Στην ήπια υβριδική έκδοση με τους 160 ίππους, η επιδόσεις του κινητήρα είναι καλές και τη συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 7 σχέσεων είναι ικανοποιητική. Υπάρχουν 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ένα εκ των οποίων είναι το εξατομικευμένο πρόγραμμα “Perso”, στο οποίο εμφανίζονται τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για την απόκριση του κινητήρα και το βάρος του τιμονιού και ειδικά με το δεύτερο, η αίσθηση της οδήγησης αλλάζει αμέσως. Ακόμη και αν οι αναρτήσεις του είναι αρκετά μαλακές και επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις στο αμάξωμα, το χαμηλό προφίλ των ελαστικών του έχει ως αποτέλεσμα να …νιώθεις τις λακκούβες, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες. Βέβαια, όσο επιταχύνει η κατάσταση βελτιώνεται και πάνω από τα 70-80 χλμ./ώρα, καταφέρνει να τις αποσβένει πλήρως, κάτι που είναι σημαντικό στα μεγάλα ταξίδια. Βέβαια, ο θόρυβος της κύλισης των ελαστικών στις υψηλές ταχύτητες ήταν λίγο πιο περισσότερος από το αναμενόμενο.

Η ορατότητα περιμετρικά του αμαξώματος είναι καλή και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού πολλά, κάτι που σε συνδυασμό με τα αναπτυγμένα συστήματα παθητικής ασφάλειας της εταιρείας, χάρισαν στο Austral τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας NCAP.

4Control Advanced

Το νέο Austral μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με την τρίτη γενιά του συστήματος τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced της Renault, ελαχιστοποιώντας τον κύκλο στροφής (στα 10.1 μέτρα) αλλά ταυτόχρονα, βελτιώνοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του SUV της Renault.

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΤΙΜΗ 42.950€

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ήπιος υβριδικός, turbo βενζίνης 1.333 cm3

ΙΣΧΥΣ 158PS

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (κατασκευαστή) 6.2 l/100km

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (δοκιμής) 8.5 l/100km

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ 140 g/km

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο