ΔΟΚΙΜΕΣ

Renault Clio 1.0 TCe LPG vs Hyundai i20 1.0T: Στο νήμα ο νικητής

renault-clio-1-0-tce-lpg-vs-hyundai-i20-1-0t-sto-nima-o-nikitis-697093

Τα Renault Clio και Hyundai i20, δύο ολοκληρωμένα μοντέλα «αιώνιοι» αντίπαλοι και συνάμα μεγάλες εμπορικές επιτυχίες λόγω ουσίας, ανανεώθηκαν και εκ νέου διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία τους. Σπαζοκεφαλιά για τον δημοσιογράφο η ανάδειξη νικητή, παρ’ όλα αυτά χαλάλι, αφού σε κάθε περίπτωση μεγάλος κερδισμένος παραμένει ο καταναλωτής!

Του Αλέξανδρου Ι. Βενιού, φωτογραφίες Ναυσικά Βασιλειάδου

Περιττές οι συστάσεις για τα δημοφιλή Renault Clio και Hyundai i20 και« άκρως πετυχημένα από εμπορικής πλευράς», όπως θα συμπληρώσει εύστοχα ο «οικονομολόγος» της παρέας. Οι λόγοι της επιτυχίας τους; Κατ’ αρχάς, το προφανές: Είναι ολοκληρωμένα από πάσης πλευράς (βλ. εσωτερικοί χώροι, κινητήρες, εξοπλισμός) σε κάθε γενιά και σε κάθε έκδοσή τους ανεξαιρέτως. Υπάρχει ωστόσο και ένας ακόμα λόγος εξίσου σημαντικός, για να μην πούμε ο βασικός.

Λόγω προδιαγραφών υπερκαλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, χωρίς παραχωρήσεις και εκπτώσεις. Έτσι έχουν συντελέσει αποφασιστικά στο να αποτινάξει οριστικά και αμετάκλητα η κατηγορία των σούπερ μίνι τις -πάλαι ποτέ- ταμπέλες της «λύσης ανάγκης» και του «δεύτερου αυτοκινήτου», αποτελώντας έτσι ακόμα και το κύριο μεταφορικό μέσο μίας τετραμελούς οικογένειας. Και αυτό ακριβώς το επίτευγμα, διότι περί επιτεύγματος πρόκειται, σε συνάρτηση με τους χαλεπούς οικονομικούς καιρούς που διάγουμε, αποτελεί ένα ισχυρότατο δέλεαρ που δεν μπορείς να το προσπεράσεις.Mέχρι πρότινος αλλά και τώρα, στις ανανεωμένες εκδοχές τους δηλαδή που σας παρουσιάζουμε στις γραμμές που έπονται.

Eπανεκκίνηση τώρα…

…με τη μορφή ανανέωσης, πρωτίστως, σε μεμονωμένα σημεία της εξωτερικής τους εμφάνισης έχουν δεχθεί πιο εμφατικά το γαλλικό μοντέλο, σε κάπως πιο περιορισμένο βαθμό το κορεάτικο.

Το ανανεωμένο Clio λοιπόν υιοθετεί πλήρως τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα Nouvelle Vague της Renault, η οποία οριοθετείται από το μεγαλύτερο σατινέ εταιρικό λογότυπο στην επανασχεδιασμένη μάσκα (που απέκτησε μεγαλύτερο εύρος και κυψελωτές γρίλιες), τους καινούργιους, λεπτούς προβολείς τεχνολογίας LED Pure Vision, τα ομοίως νέας σχεδίασης φώτα ημέρας που πλέον υφίστανται σε κάθετη θέση στα άκρα του εμπρός προφυλαχτήρα, ο οποίος έχει επανασχεδιασθεί προκειμένου να βελτιωθούν, η ψύξη του κινητήρα και η ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα και το πάτωμα. Όσον αφορά στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, εκεί καταγράφονται νέα τρισδιάστατα διάφανα φανάρια τεχνολογίας LED και επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με διακοσμητικούς αεραγωγούς στα άκρα. Το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα τονώνει σημαντικά την εικόνα του Clio, καθότι μοντέρνα (και πλήρως εναρμονισμένη με τα τρέχοντα αισθητικά μέτρα και σταθμά της Renault), καλαίσθητη και δυναμική.

Ανάλογα θετικά τα σχόλια για το φρεσκαρισμένο Hyundai i20, έστω κι αν οι οποίες παρεμβάσεις είναι σαφώς πιο περιορισμένες και απαριθμούνται στις εξής πέντε: επανασχεδιασμένοι εμπρός-πίσω προφυλακτήρες, τροποποιημένο μοτίβο της μάσκας, πίσω φανάρια σχήματος Ζ και νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών. Τα νέα αισθητικά στοιχεία, σε συνδυασμό με τη χαμηλή οροφή και τις λεπτές γραμμές που διατρέχουν το πεντάθυρο αμάξωμα, του επιτρέπουν εντέλει να διατηρεί ακμαίο τον νεανικό, σπορτίφ εν πολλοίς, χαρακτήρα του.

Μοντέρνα -καλαίσθητη- δυναμική

Τα επίθετα που ταιριάζουν γάντι στην εξωτερική εικόνα των δύο σημερινών αντιπάλων. Τα ίδια ακριβώς επίθετα θα επαναχρησιμοποιήσουμε για να αποτυπώσουμε με πιστότητα, την εικόνα που παρουσιάζουν στα προσεγμένα σαλόνια τους.

Οι σημαντικότερες αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου Renault Clio εντοπίζονται στην παρουσία υλικών στο ταμπλό και στο σαλόνι που αναβαθμίζουν έτι περισσότερο την αίσθηση απτής ποιότητας που αποπνέει. Εδώ ασφαλώς συνδράμει τα μέγιστα η άψογη συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων που αποφέρει στιβαρότητα στην κατασκευή, ωθώντας μας να αντιμετωπίσουμε με μικρή επιείκεια την παρουσία σκληρών πλαστικών περιμετρικά στο άνω τμήμα του εσωτερικού των θυρών, αντί των μαλακών πλαστικών στο ίδιο σημείο της απερχόμενης γενιάς. Κατά τα λοιπά, ο μοντέρνος διάκοσμος σου φτιάχνει τη διάθεση, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως οι ταπετσαρίες στα καθίσματα και τα εσωτερικά πάνελ των θυρών, όπως και η υφασμάτινη επένδυση στο κάτω τμήμα του ταμπλό είναι κατασκευασμένες από βιώσιμο και οικολογικό ύφασμα που αποτελείται σε ποσοστό 60% με βιολογική σύνθεση κυτταρικών ινών TENCEL.

«Ναι» της Renault στην προστασία του περιβάλλοντος και σ’ αυτό το επίπεδο και βέβαια ένα ακόμα μεγαλύτερο «ναι» από μέρους της σ’ ό,τι σχετίζεται με την παρουσία σύγχρονης τεχνολογίας άνεσης, ψυχαγωγίας και ενεργητικής ασφάλειας, κρίνοντας τον μακροσκελή βασικό εξοπλισμό. Από τις έγχρωμες ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων (από 7 έως 10 ίντσες αναλόγως της έκδοσης) και του συστήματος πολυμέσων Renault Easy Link (από 7 έως 9,3 ίντσες), μέχρι τα είκοσι (20) διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), στα οποία ξεχωρίζουμε μεταξύ πολλών άλλων την ενεργή υποβοήθηση οδήγησης (Active Driver Assist), την κάμερα ορατότητας 360° και το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αισθητήρες αναγνώρισης πεζών και ποδηλάτων.

Στο αντίπαλο κορεατικό στρατόπεδο επικρατούν εξίσου η υψηλή ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγησης και ο μοντέρνος διάκοσμος μετά την προσθήκη του πακέτου εσωτερικών χρωμάτων Lucid Lime στις υφασμάτινες επενδύσεις και τις ραφές των καθισμάτων. Επίσης οι πλαϊνές εσωτερικές επενδύσεις των θυρών ακολουθούν το ανάγλυφο μοτίβο του ταμπλό, μία εύστοχη παρέμβαση που εκμοντερνίζει το διάκοσμό του. Αναβαθμισμένος σημαντικά και ο εσωτερικός νυχτερινός φωτισμός LED της καμπίνας (προσφέροντας 64 συνολικά αποχρώσεις), ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας το i20 τοποθετείται αυτοδικαίως στην κορυφή, προσφέροντας τα… πάντα ήδη από τη βασική του έκδοση. Η κεντρική οθόνη αφής LCD 4,2 ιντσών, οι θύρες USB type-C, το σύστημα eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται σε δίκτυο 4G και οι ενημερώσεις χαρτών Over-the-Air, οι καινούργιες προσθήκες στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης που συμπληρώνουν ιδανικά τον ούτως ή άλλως πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

Στο τελευταίο περιλαμβάνονται ενδεικτικά ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, συμβατότητα με Apple Car Play και Android Auto, δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού, η τελευταία γενιά της τεχνολογίας τηλεματικής Bluelink (με δωρεάν τριετή συνδρομή), αλλά και δωρεάν τριετή συνδρομή OTA (επιτρέποντας την αυτόματη λήψη ενημερώσεων χαρτών Bluelink και λογισμικού infotainment). Και αν θεωρείτε πως αυτά δεν σας αρκούν, τότε η πληθωρική παρουσία της σουίτας συστημάτων ασφαλείας Hyundai Smart Sense που διατίθεται πλέον ως στάνταρ εξοπλισμός, ίσως σας αλλάξει γνώμη. Στη λίστα της περιλαμβάνονται ενδεικτικά υποβοήθηση αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης με οχήματα/πεζούς/ποδήλατα (FCA), έξυπνος έλεγχος ταχύτητας με βάση την πλοήγηση (NSCC), σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης σε τυφλό σημείο (BCA), έξυπνο σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης σε χώρο στάθμευσης (PCA-R) και άλλα πάρα πολλά!

Συνοπτικά, το Renault προσφέρει τα πάντα, το Hyundai τα πάντα όλα και κάπου εδώ υποθέτουμε πως αποσαφηνίζεται ο λόγος περί «σπαζοκεφαλιάς του δημοσιογράφου» που αναφέραμε στο πρόλογο. Δίπλα δίπλα βαδίζουν οι σημερινοί αντίπαλοι αγαπητοί αναγνώστες, με την πλάστιγγα να γέρνει αδιάκοπα και ελαφρώς πότε προς τη μία πλευρά και πότε προς την άλλη, φαινόμενο που επαναλαμβάνεται μέχρι τέλους.

Όπως δηλαδή ισχύει και στα της χωροταξικής τους ικανότητας, όπου διαθέτουν το ίδιο ακριβώς μήκος μεταξονίου (2,58 μ.), προσφέροντας κατ’ αρχάς, ταυτόσημα επαρκείς εσωτερικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες κανονικού αναστήματος, και το Clio μεγαλύτερο κατά 39 λίτρα χώρο αποσκευών (391 λίτρα έναντι 352 λίτρων του i20). Όσον αφορά στο τομέα της εργονομίας και της λειτουργικότητας, αμφότερα διαθέτουν αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα, είναι εξίσου εύχρηστα και μελετημένα στα βασικά χειριστήριά τους. Η περιήγηση στο μενού λειτουργιών και των δύο υποβοηθείται αρκετά από την ύπαρξη φυσικών διακοπτών (κάτω από τις κεντρικές οθόνες τους) για τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, με το Hyundai ωστόσο να απαιτεί περισσότερο χρόνο εξοικείωσης, γεγονός που του στερεί κάποιους βαθμούς σε επίπεδο ευχρηστίας.

Σούπερ μίνι στα χαρτιά και μόνον (μέρος 1ο)

Κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις, στιβαρά και καλοφτιαγμένα, με αρκούντως ικανοποιητικούς χώρους για κανονικούς ανθρώπους (σ.σ.: και όχι πυγμαίους) και, φυσικά, μαζί τους μπορείς να ταξιδέψεις με υψηλά επίπεδα άνεσης – ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς να απαιτούν την καταβολή ενός μηνιάτικου (λόγω της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου). Το τελευταίο συνδέεται με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους (βλ. κινητήρες, αναρτήσεις) που βασίζονται στην ίδια ακριβώς κατασκευαστική φιλοσοφία.

Έχουμε και λέμε, χιλιάρια τρικύλινδρα δωδεκαβάλβιδα σύγχρονα σύνολα βενζίνης που ως αυθεντικά τέκνα του downsizing χρησιμοποιούν υπερτροφοδοσία και άμεσο ψεκασμό αποδίδοντας την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη των 100 ίππων, με μία αναγκαία διευκρίνιση ωστόσο. Στο Clio λόγω της επιπλέον ύπαρξης εργοστασιακού συστήματος υγραεριοκίνησης -που μειώνει σημαντικά το κόστος χρήσης και τις εκπομπές ρύπων CO2– η μέγιστη ιπποδύναμη των 100 ίππων αποδίδεται στη λειτουργία της υγραεριοκίνησης, ενώ όταν κινείται μόνον με τη χρήση βενζίνης, η απόδοση περιορίζεται στους 90 ίππους.

Μελετώντας πιο προσεκτικά διαπιστώνουμε πως η τιμή της μέγιστης ροπής εμφανίζεται ανεπαίσθητα πιο αυξημένη στο i20 (175 Nm αντί 170 Nm του Clio), το βασικό στοιχείο όμως είναι πως, λόγω της παρουσίας τεχνολογίας συνεχώς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων CVVD, αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές περιστροφής του κινητήρα (στις 1.500 σ.α.λ.), χαρακτηριστικό που του προσδίδει ελαφρώς καλύτερη ελαστικότητα.

Ένα επιπλέον τεχνικό χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το κορεάτικο μοντέλο είναι η ύπαρξη δισκόφρενων στον πίσω άξονα (ταμπούρα στο Clio) που έχει αντίκρισμα σε μεγαλύτερη αντοχή στην παρατεταμένη χρήση. Από την άλλη, κοινό τόπο και στις δύο υλοποιήσεις αποτελούν τα εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα, οι αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός/ ημιάκαμπτος άξονας πίσω), το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και ο κύκλος στροφής των ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενων συστημάτων διεύθυνσης (10,4 μέτρα με 2,7 στροφές από τέρμα σε τέρμα). Ακόμα και το βάρος των πεντάθυρων αμαξωμάτων τους είναι σχεδόν ταυτόσημο -Clio 1.150 κιλά, i20 1.140 κιλά-, επομένως προκύπτει ισοπαλία στις επιδόσεις τους;

Όχι είναι η απάντηση, καθώς το κορεάτικο μοντέλο είναι πιο γρήγορο τόσο στη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, που την ολοκληρώνει σε 10,4 δευτ., όσο και στην τελική του ταχύτητα, που σταματά στα 188 χλμ./ώρα. Το γαλλικό μοντέλο από την πλευρά του ολοκληρώνει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 και 12,5 δευτ. (με LPG και βενζίνη αντίστοιχα) και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 174 χλμ./ώρα. Ωστόσο το Clio, με την κατανάλωση καυσίμου που καταγράψαμε στη δοκιμή, υπερκαλύπτει τις όποιες απώλειές του σε επίπεδο επιδόσεων, καθώς η μέση κατανάλωσή του σταμάτησε στα 7,6 και 6,8 λίτρα/100 χλμ., με LPG και βενζίνη αντίστοιχα.

Mε μέση τιμή πώλησης του LPG τα 0,89 λεπτά/ανά λίτρο, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως αφενός μεν το κόστος χρήσης του είναι ιδιαίτερα χαμηλό, αφετέρου δε επαληθεύει την αυτονομία των 1.000 χλμ. που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για κίνηση από κοινού των δύο καυσίμων (βενζίνη-LPG). Το Hyundai, από την πλευρά του, ναι μεν δεν διαθέτει υγραεριοκίνηση, παρά ταύτα και αυτό επιδεικνύει λογικότατο κόστος χρήσης με βάση τη μέση κατανάλωση της δοκιμής των 7,5 λίτρων/100 χλμ., τιμή που επιτεύχθηκε χωρίς καμία εγκράτεια από μέρους μας.

Σούπερ μίνι στα χαρτιά και μόνον (μέρος 2ο)

Από τις πολύ καλές και ιδιαίτερα αναπαυτικές θέσεις οδήγησης των δύο, η εύρεση της ιδανικής θέσης είναι πανεύκολη υπόθεση (στο Renault κάθεσαι λίγο πιο ψηλά) και η «γεύση» που αποκομίζεις παραπέμπει και πάλι σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Στιβαρά σε αίσθηση αμαξώματα που ταξιδεύουν με σταθερότητα ακόμα και με ταχύτητες κοντά στην τελική τους, γεμίζοντας εμπιστοσύνη τον άπειρο. Την ίδια στιγμή, η σπιρτάδα και η απόδοση των κινητήρων, που μόνο 1.000ρια δεν θυμίζουν, καθιστά απλή και προπαντός ασφαλή τη διαδικασία της προσπέρασης με πλήρες φορτίο επιβατών-αποσκευών, όταν η άριστη ηχομόνωση και στις δύο περιπτώσεις έχει εξαλείψει σχεδόν το θόρυβο από τα τρικύλινδρα μοτέρ (εδώ το i20 υπερτερεί ελαφρώς). Ικανότατα αλλά και άνετα στο ταξίδι λοιπόν και επιπλέον ελίσσονται – παρκάρουν με χαρακτηριστική ευκολία στην πόλη, ενώ η οδική τους συμπεριφορά στις στροφές είναι παραπλήσια και εξίσου καλή.

Σε τέτοιον βαθμ,ό μάλιστα, που δίχως υπερβολή πρέπει να εστιάσεις στις μικροδιαφορές που προκύπτουν από την ιδιαίτερη κατασκευαστική φιλοσοφία των εταιριών τους για να κατορθώσεις να αναδείξεις τον νικητή. Αν υπάρχει φυσικά. Έτσι το Clio, ως αυθεντικό τέκνο της γαλλικής σχολής, ισορροπεί ανάμεσα στο κράτημα και στην πολύ καλή άνεση, προσφέροντας και ψήγματα οδηγικής ευχαρίστησης, αφού με τους κατάλληλους χειρισμούς το πίσω μέρος εμφανίζεται λίγο πιο ζωηρό εντός της στροφής. Το i20, από τη δική του πλευρά, μπορεί να παραμένει πεισματικά ουδέτερο σε τυχόν σκανταλιάρικες σκέψεις, ωστόσο αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό τού επιτρέπει να διατηρεί τη φόρα του και να ακολουθεί με ταχύτητα και ασφάλεια τη χάραξη της στροφής.

Η τελευταία παράγραφος μάλλον δεν πολυενδιαφέρει τη συντριπτική πλειοψηφία του τυπικού υποψήφιου αγοραστή τους, ωστόσο αποτελεί ένα αδιάσειστο επιχείρημα περί της πληρότητας και της υψηλής ικανότητας των συγκεκριμένων μονομάχων σε όλα τα επίπεδα ανεξαιρέτως.

Photofinish!

Φθάνοντας στο σημείο μηδέν μίας συγκριτικής δοκιμής, συνήθως και με βάση τα όσα έχουν προηγηθεί, η επιβεβλημένη απάντηση του δημοσιογράφου στο «ποιο από τα δύο» προκύπτει αβίαστα. Συνήθως επαναλαμβάνουμε, γιατί στη συγκεκριμένη αντιπαράθεση, έχοντας μπροστά μας δύο μοντέλα που τα κάνουν όλα καλά και σου προσφέρουν ό,τι ακριβώς υπόσχονται οι προδιαγραφές τους, δυσκολευτήκαμε αρκετά, είναι η αλήθεια. Αψεγάδιαστα ως προς την ποιότητα κατασκευής, ευρύχωρα και άνετα, όμορφα και μοντέρνα σε εμφάνιση, με πλούσια «προίκα» ακόμα και στις φθηνότερες βασικές εκδόσεις τους, ασφαλή και ταυτόχρονα ευχάριστα στο δρόμο, ενώ είναι αξιοπρεπέστατα σε επίπεδο επιδόσεων. Όλα αυτά, δε, με χαμηλό κόστος χρήσης λόγω περιορισμένης κατανάλωσης καυσίμου. Τελικώς το τελευταίο στοιχείο θα κρίνει την έκβαση αυτής της δοκιμής, καθότι η ύπαρξη εργοστασιακού συστήματος υγραεριοκίνησης που επιτρέπει την κίνηση του Clio με διπλό καύσιμο συμπιέζει σημαντικά το κόστος χρήσης, επιβάλλοντας μάλλον την επιλογή του σε όσους διανύουν πολλά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση. Αυτό το χαρακτηριστικό και μόνον αναδεικνύει νικητή, στο νήμα κυριολεκτικά, το γαλλικό μοντέλο, μιας και το i20 είναι εξίσου οικονομικό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

RENAULT CLIO 1.0 TCE 100 LPG

Κινητήρας

Τρικύλινδρος σε σειρά, δωδεκαβάλβιδος

Turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης

Χωρητικότητα 999 κ.εκ.

Iσχύς κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 100 ίπποι / 4.000-5.000 σ.α.λ.(LPG)

90 ίπποι / 4.800-5.000 σ.α.λ. (βενζίνη)

Μέγιστη ροπή: 170 Nm / 2.000-3.500 σ.α.λ. (LPG)

160 Nm / 2.100-3.750σ.α.λ. (βενζίνη)

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 174 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 11,8 δλ.(LPG) / 12,5 δλ.(βενζίνη)

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 7,0 λίτρα /100 χλμ.(LPG) / 5,4λίτρα/100 χλμ.(βενζίνη)

Δοκιμής: 7,9 λίτρα/100 χλμ.(LPG) / 6,8λίτρα/100 χλμ.(βενζίνη)

Εκπομπές CO2: 122 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

32 λίτρα (LPG)/39 λίτρα (βενζίνη)

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.050 x 1.798 x 1.440

Μεταξόνιο χλστ.: 2.583

Βάρος: 1.150 κιλά

Χώρος αποσκευών

390 λίτρα

Τιμή αγοράς

Βασική έκδοση (Evolution): από 21.870 ευρώ

Έκδοση δοκιμής (Techno): από 23.680 ευρώ

Τέλη κυκλοφορίας: – ευρώ

 

HYUNDAI i20 1.0T 100ps

Κινητήρας

Τρικύλινδρος σε σειρά, δωδεκαβάλβιδος

Turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης

Χωρητικότητα 998 κ.εκ.

Iσχύς κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 100 ίπποι / 4.500-6.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 175Nm / 1.500-4.000 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 10,4 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 5,4 λίτρα/100 χλμ.

Δοκιμής: 7,5 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 121 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

40 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.040x 1.775x 1.450

Μεταξόνιο χλστ.: 2.580

Βάρος: 1.140 κιλά

Χώρος αποσκευών: 352 λίτρα

Τιμή αγοράς

Βασική έκδοση(Exclusive): από 19.390 ευρώ

Έκδοση δοκιμής (Distinctive): από 22.790 ευρώ

Τέλη κυκλοφορίας: – ευρώ

Όλες οι ειδήσεις

Πρώτη «γεύση» από το νέο Volkswagen Golf GTI

Ηλεκτρικό αυτοκίνητό: Πώς να το συντηρείτε και να το φορτίζετε με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο

Video-Δοκιμή Hyundai Kona Hybrid: Κορεάτικη, τεχνολογική υπεροχή

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο