ΔΟΚΙΜΕΣ

Hyundai Bayon vs Dacia Sandero Stepway vs MG ZS: Μάχη… τιμής

hyundai-bayon-vs-dacia-sandero-stepway-vs-mg-zs-machi-timis-690139

Ευχάριστη έκπληξη για την αγορά η ύπαρξη προσιτών μοντέλων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως οικογενειακά. Τα B-SUV για τα οποία θα διαβάσετε παρακάτω όμως, δεν έχουν απλά καλή τιμή, αλλά προσφέρουν πολλά!

του Τρύφωνα Αλεξόπουλου, φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Οι εποχές που οι αγοραστές ενδιαφέρονταν για τις επιδόσεις, τις πολυτέλειες στον εξοπλισμό και τις μεγάλες διαστάσεις έχουν περάσει προ πολλού. Ο περισσότερος κόσμος πλέον θέλει ένα αυτοκίνητο που να προσφέρει πολλά, να καίει λίγο, να έχει μεγάλη εγγύηση, σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή. Ταυτόχρονα, η τάση της αγοράς τα τελευταία χρόνια ορίζει την κατηγορία των B-SUV ως τη δημοφιλέστερη. Μέσα στην όλη αναμπουμπούλα των αυξήσεων των τιμών, ήρθε και στη χώρα μας η ώρα της MG. Δεν είναι ωστόσο η μόνη εταιρία που προσφέρει στην αγορά μοντέλα που τάσσονται υπέρ του Value For Money. Το ZS λοιπόν έρχεται αντιμέτωπο με τo Dacia Sandero Stepway και το Hyundai Bayon. Ίδια κατηγορία, διαφορετική φιλοσοφία και σοβαρό φλερτ… με τις 20.000 ευρώ.

Ένας Άγγλος, ένας Ρουμάνος & ένας Κορεάτης

Όχι, δεν πρόκειται για ανέκδοτο. Τα B-SUV της δοκιμής μας έχουν προέλευση από τις παραπάνω χώρες, ακόμα και αν το MG έχει κινεζικές πλέον ρίζες και το Dacia γαλλική συγγένεια εδώ και χρόνια. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η προέλευσή τους έχει αντίκτυπο και στην εξωτερική σχεδίαση. Αποτυπώνεται με εύστοχο τρόπο και στα τρία η γλώσσα σχεδιασμού κάθε εταιρείας.

Ας ξεκινήσουμε με το Hyundai Bayon, το οποίο δεν είναι ακριβώς B-SUV, αλλά τοποθετείται μεταξύ i20 και Kona, διεκδικώντας θέση στη λίστα των αστικών Crossover. Δεν είναι το μικρότερο σε διαστάσεις από τα τρία όμως, αφού το μήκος του αγγίζει τα 4,18 μέτρα. Η φιλοσοφία του σχεδιασμού του ταυτίζεται με αυτήν των νεότερων μοντέλων της εταιρίας, ακόμα και αν βρίσκεται στην αγορά εδώ και δύο χρόνια. Λωρίδες LED για τα φώτα ημέρας, έντονη μάσκα μπροστά, ενδιαφέρουσες ακμές στο πλάι. Εκεί που ξεχωρίζει όμως είναι στο πίσω μέρος, με την κοφτή γραμμή και τη μεγάλη κολόνα C, ενώ ιδιαίτερα είναι τα φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ. Δεν λείπουν πάντως οι ράγες στην οροφή και τα προστατευτικά σε προφυλακτήρες και θόλους, για να τονίσουν ότι είναι ένα Crossover, ενώ σχετικά μεγάλη είναι η απόσταση από το έδαφος, στα 16,5 εκ.

Το Sandero βρίσκεται σε μια πορεία συνεχόμενης εξέλιξης, αφού το πρόσφατο facelift ακολούθησε η προσθήκη νέων εκδόσεων εξοπλισμού. Βασισμένο στη νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia, το ανανεωμένο Sandero στην έκδοση Stepway έχεις διατηρήσει την ίδια δυναμική του αμαξώματος, με έναν αέρα φρεσκάδας. Μόνο και μόνο τα μπροστινά LED φωτιστικά σώματα με τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή και η νέα μάσκα με το εξίσου νέο έμβλημα, που πλαισιώνεται από 8 διπλές μπάρες, κάνουν την διαφορά. Στο κάτω μέρος της μαύρης μάσκας, η οποία στην ουσία ενώνεται με τα φώτα, βρίσκεται ολογράφως το Stepway. Στο Sandero οι προστατευτικές ποδιές είναι πολύ πιο έντονες, η απόσταση από το έδαφος μεγαλύτερη (17,4 εκ.) και οι μπάρες στην οροφή λειτουργικές και εργονομικές, μιας και μπορούν να διαμορφωθούν από διαμήκεις σε κάθετες. Κάτι που λείπει είναι οι ζάντες αλουμινίου, ακόμα και αν οι τροχοί 16” με τάσια προσομοιώνουν αυτό το look.

Το ZS τώρα, που είναι ξεκάθαρα πολύ πιο «καινούργιο στο μάτι» για εμάς στην Ελλάδα σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα, θα λέγαμε ότι σχεδιαστικά παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι «σοβαρό» και κομψό, χωρίς όμως να ξεχωρίζει με τη σχεδίασή του. Αποτελεί κάτι σαν «μίξη» από όλα τα μοντέλα της αγοράς, με όμορφο σίγουρα αποτέλεσμα. Η μεγάλη του μάσκα σε σχήμα διαμαντιού ξεχωρίζει και φέρει γνώριμο οκταγωνικό σήμα, ενώ τα LED φώτα του είναι επιθετικά. Στο προφίλ έχει μια γραμμή χαρακτήρα που καταλήγει στα μυώδη πίσω φτερά και ζάντες αλουμινίου 17” ως στάνταρ. Ευμεγέθη είναι τα προστατευτικά περιμετρικά στο αμάξωμα, οι ράγες στην οροφή έχουν χρωμιωμένη εμφάνιση (μαζί με άλλα σημεία στο αμάξωμα) και τα πίσω φώτα 8 LED στοιχεία. Όσον αφορά τις διαστάσεις, αποτελεί το μεγαλύτερο από τα τρία της δοκιμής μας, αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία, με μήκος 4,32 μέτρα! Η απόσταση από το έδαφος στα 17,7 εκ. το καθιστά, με μικρή διαφορά από το Stepway, το πιο… SUV.

Για να συνοψίσουμε, το Bayon είναι φουτουριστικό, το Sandero δυναμικό και το ZS πιο «ευρωπαϊκό».

 Χώροι, ποιότητα και τεχνολογία

Αναμφίβολα, οι χώροι είναι το στοιχείο που αναζητούν οι περισσότεροι καταναλωτές στα B-SUV, τα οποία έχουν πάρει τη θέση των οικογενειακών αυτοκινήτων εν έτει 2023. Εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με τρία πολύ πρακτικά και ευρύχωρα μοντέλα, το ZS όμως κερδίζει σε αυτόν τον τομέα. Είναι ίσως λογικό, εφόσον οι διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες, με το μεταξόνιο πάντως να είναι μικρότερο από του Sandero. Ακόμα και έτσι όμως θα φιλοξενήσει δύο ενήλικες (ή ακόμα και τρεις) με περισσότερη άνεση χάρη στον μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια και την περισσότερη απόσταση από τα μπροστινά καθίσματα. Το Sandero είναι εξίσου γενναιόδωρο στο πλάτος και έρχεται δεύτερο στον διαθέσιμο χώρο, με το Bayon να ακολουθεί και να ικανοποιεί απόλυτα σε κάθε περίπτωση. Και στα τρία, η τοποθέτηση παιδικού καθίσματος είναι εύκολη και το άνοιγμα της πόρτας υπεραρκετό.

Για τις αποσκευές, το ZS με τα 448 λίτρα που διαθέτει «παίζει δυνατή μπάλα», έχει όμως μεγάλο κατώφλι φόρτωσης για να είναι όλα διαθέσιμα, μιας και με το διπλό πάτωμα στην πάνω θέση αυτά μειώνονται. Την έκπληξη κάνει το Bayon, που έχει επίσης πολλά διαθέσιμα λίτρα. 411 για την ακρίβεια, με εκμεταλλεύσιμο σχήμα και χαμηλότερο κατώφλι. Τo Sandero περιορίζεται στα 328 λίτρα (αν και παλαιότερες μετρήσεις έδειχναν 410), ενώ με την αναδίπλωση αποκτά τον μεγαλύτερο χώρο (και στα τρία μοντέλα τα καθίσματα «πέφτουν» σε διάταξη 60/40).

Όπως και στον κόσμο των smartphones, ο «Κορεάτης» βάζει τα γυαλιά στην τεχνολογία στα άλλα δύο μοντέλα. Συγκρίνοντας τις αντίστοιχες εκδόσεις, διαθέτει τον περισσότερο τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως τη διπλέτα οθονών -πίνακας οργάνων 10,25” και οθόνη αφής 8”-, που τρέχουν από τα πιο προσεγμένα συστήματα λογισμικού της κατηγορίας, με εύχρηστα μενού, μοντέρνα γραφικά και πολλές επιλογές διαμόρφωσης. Το ZS έχει και αυτό δύο οθόνες, με τον πίνακα του οδηγού να έχει ημι-ψηφιακή μορφή στις 7” και το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8” απλοϊκά γραφικά και λίγο πιο «αργή» απόκριση. Το Sandero διαθέτει μόνο μία οθόνη, αφού ο οδηγός έχει μπροστά του αναλογικά όργανα με οθόνη πληροφοριών στη μέση. H κεντρική οθόνη αφής 8” υιοθετεί επίσης μια απλή λογική, χωρίς επιλογές διαμόρφωσης, αλλά έχει καλή απόκριση. Android Auto & Apple CarPlay διαθέτουν και τα τρία, με το Hyundai να είναι το μόνο που υποστηρίζει την ασύρματη σύνδεσή τους. Το Dacia, από την άλλη, έχει μια βάση για κινητό δίπλα στην οθόνη, με θύρα USB από κάτω για πιο εύκολη σύνδεση.

Ακούγοντας το «κινεζικό» αυτοκίνητο, δεν θα περίμενες ότι έχει και την καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό. Το ZS λοιπόν έχει τα πιο ποιοτικά υλικά όχι μόνο σε σχέση με τα αυτοκίνητα που βρίσκονται αντιμέτωπα μαζί του εδώ, αλλά γενικότερα στην κατηγορία των (μη-premium) B-SUV. Διαθέτει αφρώδες πλαστικό σε όλο το ταμπλό με «ραφές», μαλακές επενδύσεις που θυμίζουν δερματίνη πιο χαμηλά, μαλακή επένδυση στην κεντρική κονσόλα, δερμάτινο τιμόνι και καθίσματα που καλύπτονται από συνθετικό δέρμα. Η συναρμογή είναι επίσης πολύ καλή, χωρίς ίχνος τριγμού υπό οποιαδήποτε χρήση. Πολύ καλή συναρμογή έχουν και τα άλλα δύο, με το Bayon να έχει όμως ποιοτικά σκληρά πλαστικά και το Sandero μια πιο low-budget αίσθηση. Βέβαια, το τελευταίο έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν και οι επενδύσεις από ύφασμα σε ταμπλό και πόρτες ανεβάζουν πολύ την αίσθηση ποιότητας. Στην ουσία, είναι τα λεπτά πλαστικά στις πόρτες, που ίσως ξενίσουν.

Μάχη οικονομίας και στο καύσιμο;

Κάτω από το καπό, τα τρία Crossover κρύβουν το καθένα κάτι εντελώς διαφορετικό.

Το Sandero προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη κινητήρα διπλού καυσίμου, που χρησιμοποιεί είτε βενζίνη είτε υγραέριο. Τέτοια μοτέρ σπανίζουν στην αγορά, που τείνει προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό. Στα ατού αυτού του συνόλου είναι το χαμηλό κόστος του υγραερίου, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως το «καθημερινό» καύσιμο, αλλά και η μεγάλη συνολική αυτονομία με τα δύο ντεπόζιτα «γεμάτα» (50άρι της βενζίνης και 40άρι του LPG), που με νορμάλ οδήγηση μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα. Σε συνθήκες μικτών διαδρομών θα κάψει περίπου 7,5 λ./100 χλμ. με τη βενζίνη και 8,5 λ./100 χλμ. με το υγραέριο. Ο τρικύλινδρος 1.000άρης αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής όταν δουλεύει με LPG, αλλά πέφτει στους 91 και στα 160, αντίστοιχα, με τη βενζίνη. Δεν είναι τόσο ελαστικός στις χαμηλές στροφές, αλλά έχει τσαγανό από τις 2.500 σ.α.λ. και μετά. Χαρακτηρίζεται από τραχύτητα, όχι σε σημείο που ενοχλεί όμως και κυρίως στις έντονες επιταχύνσεις. Η τελική του περιορίζεται μεταξύ 173 και 177 χλμ./ώρα. Για πιο οικονομική οδήγηση, το κουμπί ECO μειώνει την απόκριση του κινητήρα και του γκαζιού.

Εδώ να ξεκαθαρίσουμε το εξής, το Bayon της δοκιμής διαθέτει το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων που παντρεύεται με τον 1.000άρη κινητήρα προαιρετικά, με το οποίο ανεβαίνει σκαλί τόσο στην καθημερινή ευχρηστία όσο και στην οδηγική αίσθηση. Ανεβαίνει όμως και το κόστος κατά 1.000 ευρώ. Η πιο δίκαιη σύγκριση είναι με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος T-Gdi είναι σίγουρα ο πιο εξελιγμένος σε αυτή τη δοκιμή. Πολιτισμένος, ελαστικός από χαμηλά και δυνατός, με τους 100 ίππους να αποδίδονται σταθερά από τις 4.500 έως τις 6.000 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή των 172 Nm μόλις από τις 1.500 και έως τις 4.000 σ.α.λ. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης για κάθε χρήση. Έχει επίσης την πιο ψηλή τελική ταχύτητα και στα ταξίδια κινείται με μεγαλύτερη άνεση σε υψηλές ταχύτητες, ακόμα και στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Όσον αφορά το καύσιμο, παίζει μεγάλο ρόλο το πώς θα κινηθείς. Χωρίς προσοχή «διψάει» και ξεπερνά τα 8 λ./100 χλμ. εύκολα, με οικονομική οδήγηση όμως και το ανάλογο πρόγραμμα πέφτει στα χαμηλά 7άρια.

Εντελώς κόντρα στο «ρεύμα», το ZS εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.500 κ.εκ. Δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα σύνολο που ενθουσιάζει με τις επιδόσεις, αλλά ούτε και με την ελαστικότητά του. Σε αυτά το «αδικεί» και το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων με τη μακριά κλιμάκωσή του, αλλά και η μικρή ροπή των 141 Nm που αποδίδεται ψηλά, στις 4.500 σ.α.λ. Αν αφήσουμε την αίσθηση όμως και κοιτάξουμε τους αριθμούς, δεν υστερεί και τόσο στις επιδόσεις. Οι 106 ίπποι τους στις 6.000 σ.α.λ. αρκούν για να το επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα σε οριακά κάτω από τα 11”, τιμή καλύτερη από τα άλλα δύο μοντέλα (όχι από το Bayon με 6άρι χειροκίνητο). Εκ πρώτης όψεως και παρά την «οικονομική» ως προς το καύσιμο προσέγγιση, θα κάψει και αυτό κάπου στα 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Αν όμως του δώσεις λίγο χρόνο, δεν το πιέσεις για να «ξεζουμίσεις» τη δύναμη άλλωστε που δεν έχει, τότε θα αποδειχθεί αρκετά οικονομικός και μπορεί να πέσει εύκολα στα 7 λ./100 χλμ.

Ταξιδιάρικα, αλλά και για την πόλη!

Οι διαστάσεις του ZS αποτυπώνονται και στη συμπεριφορά που έχει στο δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλή, προσφέροντας καλή ορατότητα αλλά και την «SUV» αίσθηση. Στο τελευταίο συνεπικουρεί και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, που θα επιτρέψει με μεγαλύτερη ευκολία την προσπέλαση σε κάποιον χωματόδρομο, εφόσον δηλαδή υπάρχει αρκετή πρόσφυση από τα ελαστικά, μιας και μιλάμε για ένα καθαρά προσθιοκίνητο μοντέλο. Υπάρχει ωστόσο λειτουργία Hill-Discent για τις «δύσκολες» χωμάτινες κατηφόρες.

Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα MacPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με τις μεγάλες διαδρομές το καθιστά οδοστρωτήρα στις περισσότερες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Έχει επίσης την πιο ποιοτική κύλιση από τα άλλα δύο και πολύ καλή ηχομόνωση. Σε καμία περίπτωση δεν προσφέρει σπορτίφ αίσθηση και οι κλίσεις είναι αισθητές, ωστόσο ακόμα και υπό πίεση παραμένει ασφαλές. Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση και είναι ακριβές (τρία επίπεδα αίσθησης), αλλά δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά, κάτι που ίσως δυσκολέψει τους ψηλούς οδηγούς. Πάντως είναι ευκολοδήγητο, φιλικό και άνετο σε κάθε διαδρομή και σταθερό στα ταξίδια, για τα οποία διαθέτει και cruise control.

Πιο κοντά σε ένα Supermini είναι το Bayon. Έχει ιδιαίτερα χαμηλή θέση οδήγησης, αν και μπορεί να ανέβει σε επίπεδα Crossover. Η ορατότητα είναι ικανοποιητική, ενώ είναι το μόνο που μαζί με τα «μπόλικα» συστήματα υποβοήθησης του εξοπλισμού του έχει κάμερα οπισθοπορείας και όχι απλά αισθητήρες. Είναι επίσης αναμενόμενα το πιο «σφιχτό» και σπορτίφ στην αίσθησή του. Θα πάρει μικρή κλίση και με το πολύ καλό του σύστημα διεύθυνσης είναι αυτό που θα προσφέρει την περισσότερη σιγουριά σε μια στροφοδιαδρομή. Η ποιότητα κύλισης είναι και εδώ πολύ καλή, παρατηρήσαμε ωστόσο αυξημένο θόρυβο κύλισης σε ορισμένους δρόμους. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει είναι με διαφορά το καλύτερο σε αυτή τη δοκιμή, ενώ όπως είπαμε το αυτόματο 7άρι DCT προσφέρει οικονομία στα ταξίδια και μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινότητα, αλλά και δυναμική οδήγηση.

Τέλος, το Sandero θα το χαρακτηρίζαμε «πολυεργαλείο». Πολύ βολικό εντός πόλης, αρκετά σταθερό σε ταξίδι, ιδιαίτερα ευκολοδήγητο στο χώμα και απροβλημάτιστο στις στροφές. Στο χώμα είναι μάλλον το μέρος που ξεχωρίζει σε σχέση με τα άλλα δύο και κινείται με περίσσια ευκολία. Διαθέτει και αυτό την ίδια φιλοσοφία αναρτήσεων, με γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ δεν υστερεί στην άνεση. Ίσα-ίσα αντιμετωπίζει τις περισσότερες ανωμαλίες γλυκά και μόνο στις εγκάρσιες θα «παραπονεθεί», όπως άλλωστε και το Bayon. Το τιμόνι του έχει ικανοποιητική αίσθηση, χωρίς να διακρίνεται για την ακρίβειά του, είναι όμως ελαφρύ και διευκολύνει πολύ την κίνηση στην πόλη και στο παρκάρισμα. Λεβιές και συμπλέκτης προσφέρουν ευκολία, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά παρά την ύπαρξη ταμπούρων στο πίσω μέρος. Σε ό,τι αφορά την ποιότητα κύλισης, έχει κάνει άλμα βελτίωσης συγκριτικά με το παρελθόν και κινείται αρκετά ήσυχα, με την ηχομόνωσή του να είναι «μισό σκαλί» λιγότερη σε σύγκριση με τα άλλα μοντέλα όμως.

Τελικά… δύσκολη απόφαση

Τρία μοντέλα που προσφέρουν πολλά σε καλή τιμή και με μεγάλη εγγύηση. Φαίνεται πως η Hyundai, η MG και η Dacia βάζουν δύσκολα στον ανταγωνισμό. Βάζουν όμως δύσκολα και σε όποιον κληθεί να επιλέξει ένα από τα Crossover τους.

 

Dacia Sandero Srepway LPG

Κινητήρας

Τρικύλινδρος σε σειρά

Turbo, Βενζίνη/LPG

Χωρητικότητα 999 κ.εκ.

Iσχύς κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 100 ίπποι / 4.600-5.000 σ.α.λ.

Μέγιστη Ροπή: 170 Nm/ 2.000-3.500 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 177 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (Βενζίνη/LPG): 5,4/7 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 108-122 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

50/40 λίτρα (Βενζίνη/LPG)

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος Χ πλάτος Χ ύψος) χλστ.: 4.099 x 1.848 x 1.587

Μεταξόνιο χλστ.: 2.604

Βάρος: 1.134 κιλά

Χώρος αποσκευών

328 λίτρα

Τιμή Αγοράς

Βασική έκδοση (Active): από 19.270 ευρώ

 

MG ZS 1.5 VTI 106 PS

Κινητήρας

Τετρακύλινδρος σε σειρά

16βάλβιδος ατμοσφαιρικός, άμεσου ψεκασμού βενζίνης

Χωρητικότητα 1.498 κ.εκ.

Iσχύς κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 106 ίπποι / 6.000 σ.α.λ.

Μέγιστη Ροπή: 141 Nm/ 4.000 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 175 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 6,6 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 149 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

45 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος Χ πλάτος Χ ύψος) χλστ.: 4.321 x 1.809 x 1.653

Μεταξόνιο χλστ.: 2.580

Βάρος: 1.231 κιλά

Χώρος αποσκευών

448 λίτρα

Τιμή Αγοράς

Βασική έκδοση από 18.950 ευρώ

Έκδοση δοκιμής (Luxury): από 20.550 ευρώ

 

Hyundai Bayon 1.0T 7DCT

Κινητήρας

Τρικύλινδρος σε σειρά

Turbo, Άμεσου ψεκασμού Βενζίνη

Χωρητικότητα 998 κ.εκ.

Iσχύς κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 100 ίπποι / 4.500-6.000 σ.α.λ.

Μέγιστη Ροπή: 172 Nm/ 1.500-4.000 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 11,7 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή: 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 118 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

40 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος Χ πλάτος Χ ύψος) χλστ.: 4.180 x 1.775 x 1.490

Μεταξόνιο χλστ.: 2.580

Βάρος: 1.120 κιλά

Χώρος αποσκευών

411 λίτρα

Τιμή Αγοράς

Βασική έκδοση: από 20.240 ευρώ

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο