EDITOR'S PICK

Koenigsegg CC850: Ένα αυτοκίνητο-φόρος τιμής στο πρώτο μοντέλο της μάρκας

koenigsegg-cc850-ena-aftokinito-foros-timis-sto-proto-montelo-tis-markas-640894

Πριν από 20 χρόνια, η παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της Koenigsegg, του CC8S, δημιούργησε τον όρο «megacar».

Σήμερα, για τον εορτασμό των 20 ετών του CC8S, η Σουηδική εταιρεία παρουσίασε το CC850 στο “The Quail, a Motorsports Gathering” στο κοινό. Το CC850 αποτελεί μία σύγχονη αναδημιουργία του Koenigsegg CC8S. Ταυτόχρονα, εκτός από τα 20 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων, το συγκεκριμένο μοντέλο γιορτάζει τα 50ά γενέθλια του Christian Von Koenigsegg, ιδρυτή της μάρκας. Ακολούθως, το συγκεκριμένο μοντέλο θα παραχθεί μόνο σε 50 αντίτυπα.

“Το CC850 αποτίνει φόρο τιμής στο πιο σημαντικό Koenigsegg της ιστορίας μας”, δήλωσε ο Christian. “To CC8S μας έκανε γνωστούς και ξεκίνησε την επιτυχημένη πορεία μας. Έτσι, γιορτάζοντας 20 χρόνια παραγωγής αλλά και τα 50ά μου γενέθλια, αισθάνθηκα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να αποκαλύψω το CC850, για να εκτιμήσουμε τις ρίζες μας”.

Το απόλυτο οδηγοκεντρικό megacar

H αποστολή του CC850 είναι να προσφέρει την πιο αγνή και απολαυστική οδηγική εμπειρία από κάθε άλλο Koenigsegg μέχρι σήμερα. Οπτικά, οι ομοιότητες με το CC8S είναι εμφανείς, αλλά το σύστημα μετάδοσης, ο κινητήρας και γενικότερα οι δυνατότητες του CC850 είναι κάθε άλλο, από vintage. O twin-turbo V8 των 5 λίτρων είναι αυτός που χρησιμοποιεί και η Jesko, άρα δεν έχει flywheel, κάνοντας το πολύ πιο ανταποκρίσιμο και επιτρέποντας του να στροφάρει ταχύτητατα. Οι επιδόσεις σοκάρουν: 1.185 ίπποι με βενζίνη ή 1.385 ίπποι με Ε85! Ζυγίζει μόλις 1.385 κιλά, έχοντας έτσι μία σχέση 1:1 στους ίππους/κιλό.

Επαναστατικό κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτό που κάνει το Koenigsegg CC850 πραγματικά μοναδικό και οδηγοκεντρικό, είναι το Engage Shift System ή ESS. Το ESS επιτρέπει στην αλλαγή της αναλογία των ταχυτήτων του κιβωτίου, αναλόγως του επιλεγμένου προγράμματος οδήγησης, προσφέροντας την ιδανική εμπειρία στον δρόμο αλλά και στη πίστα. Βασίζεται στο Light Speed Transmission (LST) της Koenigsegg, αλλά αυτή τη φορά, προσθέτει ένα τρίτο πετάλι στα πόδια του οδηγού, επιτρέποντας του να επιλέξει ανάμεσα σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή ένα αυτόματο, ταχύτατο κιβώτιο 9 ταχυτήτων, με το πάτημα ενός κουμπιού! Στην κορυφή του λεβιέ ταχυτήτων, βρίσκεται η σημαία της Σουηδίας, όπως ακριβώς και στο πρώτο, χειροκίνητο CC8S.

Σχεδιασμό: Οικείος, αλλά ολοκαίνουργιος

Ο εξωτερικός σχεδιασμός υπογραμμίζει το Σκανδιναβικό στιλ της Koenigsegg, με τις χαρακτηριστικές ζάντες και τα τριπλά πίσω φώτα, τα οποία έχουν εμπνευστεί από τα πρώτα μοντέλα της μάρκας. Το εσωτερικό έχει έναν μινιμαλιστικό και συμμετρικό σχεδιασμό, όπως ήταν και στη CC8S. Φυσικά, καθώς είναι Koenigsegg, η σκληρή οροφή μπορεί να αφαιρεθεί, μπορεί να κινηθεί με ανανεώσιμα καύσιμα, ενώ οι πόρτες ανοίγουν με τον εντυπωσιακό “synchrohelix” τρόπο που αγαπάμε σε αυτή την εταιρεία.

To CC850 δεν κατασκευάστηκε για να καταρρίψει τα ρεκόρ του Jesko στην πίστα ή να θέσει κάποιο ρεκόρ τελικής ταχύτητας. Δημιουργήθηκε για να προσφέρει το μέγιστο επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης και απόλαυσης στον οδηγό του.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο