EDITOR'S PICK

Porsche 911 Sport Classic: Η ισχυρότερη χειροκίνητη 911

porsche-911-sport-classic-i-ischyroteri-cheirokiniti-911-635145

Η Porsche ξέρει να παρουσιάζει τις ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής της 911 πολύ έξυπνα, με τη νέα Sport Classic να «χτυπά» στη νοσταλγία των αγοραστών.

Πολλοί θα θυμάστε την πρώτη 911 Sport Classic (της γενιάς 997) του 2009. Παράχθηκαν μόλις 250 μονάδες, οι οποίες ξεπούλησαν μέσα σε 48 ώρες από την παρουσίαση του μοντέλου. Η νέα εκδοσχή της Sport Classic ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι, αλλά με λίγο μέγαλύτερη παραγωγή, στα 1.250 κομμάτια. Ταυτόχρονα, είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη έκδοση θα διατεθεί και στις Η.Π.Α..

Ενώ η 997 Sport Classic αποτελούσε μία αναβαθμισμένη Carrera S, η Porsche …ξέφυγε με το νέο μοντέλο, χρησιμοποιώντας ως βάση το φαρδύτερο αμάξωμα της 992 Turbo S, αλλά και τον ίδιο twin-turbo εξακύλινδρο των 3.8 λίτρων. Ενώ όμως, η «βασική» Turbo αποδίδει 572 ίππους και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, η Sport Classic αποδίδει 542 ίππους, αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 7 ταχυτήτων. Έτσι, είναι η ισχυρότερη, χειροκίνητη 911 στην γκάμα του μοντέλου.

Η εταιρεία δήλωσε πως ο επαναπρογραμματισμένος κινητήρας έχει μια απόδοση που ταιριάζει άριστα με τη διαμόρφωση της Sport Classic. Δεν μας έδωσε πληροφορίες για τις επιδόσεις του μοντέλου, αλλά μαντεύουμε πως η επιτάχυνσή της θα είναι λίγο πιο αργή από την στάση στα 100 χλμ./ώρα, σε σχέση με τα 2.7 δευτερόλεπτα που χρειάζεται η Turbo S. Ουσιαστικά, από άποψη επιδόσεων η Sport Classic τοποθετείται ανάμεσα στις εκδόσεις GTS και Turbo.

Άλλες προσθήκες περιλαμβάνουν την επανασχεδιασμένη ενεργή ανάρτηση PASM, κεραμικά φρένα, τετραδιεύθυνση, το Sport Chrono Package και μία ειδική σπορ εξάτμιση, η οποία θα ακούγεται ακόμη περισσότερο, καθώς η Porsche έχει αφαιρέσει μέρος της ηχομόνωσης της καμπίνας.

Όσον αφορά την εμφάνιση, έχουμε μερικές ρετρό πινελιές, σε ένα πολύ μοντέρνο σύνολο. Η Sport Classic μπορεί να έχει τα φουσκωμένα φτερά της turbo, αλλά δεν έχει τις πλαινές εισαγωγές που χαρακτηρίζουν το τετρακίνητο μοντέλο. Το βασικό χαρακτηριστικό που την κάνει να ξεχωρίζει, είναι η ducktail αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία είναι εμπνευσμένη από την Carrera 2.7 RS του 1973.

Η ειδική έκδοση βάφεται στο αποκλειστικό χρώμα Sport Grey Metallic, με δύο πιο λωρίδες (διαθέσιμες σε γκρι, μαύρο και μπλέ) να διασχίζουν το αμάξωμα. Στη συνέχεια, βλέπουμε τα αγωνιστικού τύπου νούμερα (όπου οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από το 1 εως το 99) στις πόρτες, μαζί με ένα μεγάλο λογότυπο της εταιρείας. Αυτοί που δεν θέλουν τα νούμερα στα πλαινά και προτιμούν ένα πιο μινιμαλιστικό στιλ, μπορούν να τα αφαιρέσουν, καθώς πρόκειται για αυτοκόλλητα και όχι βαμμένα γραφικά.

Η αληθινή μαγεία, βρίσκεται στο εσωτερικό της Sport Classic. H Porsche επέλεξε το μοτίβο “Houndstooth” για τα καθίσματα, το οποίο κάνει μία πανέρμοφη αντίθεση με τις επενδύσεις δέρματος στο χρώμα Classic Cognac. Αν κοιτάξετε καλά, θα δείτε και μια μικρή λωρίδα ξύλου, στο ταμπλώ.

Φυσικά, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, οι αγοραστές της Sport Classic έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν και ένα αποκλειστικό ρολόι της Porsche Design που ταιριάζει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Η εταιρεία δήλώσε πως οι παραδόσεις των μοντέλων θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2022, ενώ οι τιμές της για την γερμανική αγορά ξεκινούν από τις 274.714€ (περίπου 80.000€ ακριβότερα απο την Turbo).

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο