Ένα τόσο επιτυχημένο αυτοκίνητο όπως το συγκεκριμένο crossover της Peugeot, είναι αναμενόμενο να έχει έναν… international χαρακτήρα.
H τρέχουσα γενιά του Peugeot 2008 παράγεται σε τρεις ηπείρους: στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Λατινική Αμερική. H ιστορία του ξεκίνησε το 2013 στο εργοστάσιο παραγωγής της Mulhouse, το οποίο από το 2019 γιόρτασε την παραγωγή του εκατομμυριοστού 2008. Τότε, το δημοφιλές crossover της Peugeot είχε λάβει πιστοποίηση «Origine France Garantie», με το 62% των εξαρτημάτων του να κατασκευάζονται στη Γαλλία. Με τη νέα, δεύτερη γενιά του μοντέλου όμως, η παραγωγή στο Mulhouse σταμάτησε.
Tο Peugeot 2008 είναι ένα «παγκόσμιο αυτοκίνητο» και διατίθεται σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η Peugeot (δηλαδή, όχι στις ΗΠΑ) που κέρδισε γρήγορα πελάτες σε όλες τις χώρες πώλησής του. Και το μοντέλο συνεχίζει να σημειώνει μεγάλη επιτυχία, κατατάσσοντάς το σταθερά στην πρώτη τριάδα στην κατηγορία B-SUV σε 30 χώρες της Ευρώπης.
Η δεύτερη γενιά του, παράγεται σε 5 διαφορετικές τοποθεσίες παγκοσμίως:
- Ισπανία: Vigo
- Αργεντινή: El Palomar
- Κίνα: Wuhan
- Πακιστάν: Karachi
- Μαλαισία: Gurun
- Βιετνάμ: Chu Lai
Τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την Ευρωπαϊκή -και κατ’ επέκταση την Ελληνική- αγορά, κατασκευάζονται στο Stellantis Vigo plant, στην Ισπανία.
Με τα στοιχεία πωλήσεων στην Ελλάδα για το Μάιο να είναι πλέον διαθέσιμα, το συγκεκριμένο SUV πούλησε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο μέσα στους πρώτους πέντε μήνες του 2025.
Το Peugeot 2008 έχει αναδειχθεί ως το πιο δημοφιλές μοντέλο στην ελληνική αγορά για το 2025 μέχρι τώρα, με 3.380 νέες ταξινομήσεις, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ. Το γαλλικό SUV κατάφερε να ξεπεράσει μοντέλα όπως το νέο Citroen C3 (2.881 ταξινομήσεις) και το Toyota Yaris Cross (2.919 ταξινομήσεις), επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του στην κατηγορία των B-SUV.
Πλούσια γκάμα κινητήρων
H Peugeot προσφέρει μια ευρεία γκάμα κινητήρων για το 2008, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες των οδηγών:
- 1.2 PureTech 100 PS: Τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν και αμιγώς θερμικό, το βασικό κινητήριο σύνολο του γαλλικού B-SUV καταφέρνει να είναι αποδοτικό και με χαμηλή κατανάλωση.
- Hybrid 145 e-DCS6: Ήπια υβριδική έκδοση με συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Το εντυπωσιακό που καταφέρνει η συγκεκριμένη έκδοση είναι ότι μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, ρίχνοντας την κατανάλωση σημαντικά. Ο κατασκευαστής δηλώνει ότι το 2008 Hybrid μπορεί να κινηθεί για περισσότερο από το 50% των αστικών διαδρομών ως αμιγώς ηλεκτρικό, σημειώνοντας έτσι τιμές της τάξης των 4,7 lt/100km.
- e-2008: Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με ισχύ 136 ή 156 ίππους και αυτονομία έως 406 χλμ. βάσει WLTP.
Διαμορφώστε το δικό σας Peugeot 2008 εδώ!
Βασικός εξοπλισμός Style
Η βασική έκδοση εξοπλισμού, Style, προσφέρεται με όλα τα παραπάνω σύνολα, ξεκινώντας από τον κινητήρα 1.2 PureTech 100 PS με τιμή εκκίνησης τις 22.700 ευρώ.
Η πιο πρόσφατη εκδοχή του Peugeot 2008 έφερε φρέσκια σχεδίαση, αναβαθμισμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και βελτιωμένο εξοπλισμό, καθιστώντας το ακόμη πιο ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Η εμπορική του επιτυχία στην Ελλάδα αποδεικνύει ότι παραμένει μια από τις κορυφαίες επιλογές για όσους αναζητούν ένα σύγχρονο και αξιόπιστο B-SUV.
Όλες οι ειδήσεις
Τα 10 φθηνότερα καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα
Το Dacia που ξεπουλάει και έχει 1.500 km αυτονομία – Μόνο με 16.000 ευρώ