MOTOTYPOS

Royal Enfield  HNTR 350: Γλυκιά απόδοση με ρετρό-φουτουριστική εμφάνιση

royal-enfield-hntr-350-glykia-apodosi-me-retro-foutouristiki-emfanisi-652281

Καλή οδική συμπεριφορά, άρτια απόδοση κινητήρα, μεγάλη ευχρηστία, σε συνδυασμό με μια οικονομική τιμή και νεο-ρετρό εμφάνιση είναι τα χαρακτηριστικά του νέου HNTR 350, που σίγουρα θα γίνει το best-seller για τη Royal Enfield.

Κείμενο – Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

Τα πρώτα σημάδια της νέας εποχής για την ινδική εταιρία ήρθαν με την παρουσίαση του Interceptor 650, μιας κλασικής μοτοσυκλέτας με πολύ χρώμιο και εμφάνιση από τα παλιά, με ένα εξαιρετικό δικύλινδρο κινητήρα με απολαυστική απόδοση, μια μοτοσυκλέτα εξαιρετική για βόλτες. To δεύτερο βήμα είναι ο νέος μονοκύλινδρος κινητήρας που εφοδιάζει τα νέα μοντέλα της Royal Enfield. Έτσι Classic και Meteor – ένα custom μοντέλο- χρησιμοποιούν την νέα αερόψυκτη μονάδα, αλλά η Enfiled φαίνεται να φύλαγε το καλό της χαρτί για το τέλος. Δηλαδή το HNTER 350, πριν λίγο καιρό έγινε η επίσημη παρουσίαση στη χώρα μας.

Για να πω την αλήθεια έχοντας βρεθεί στη σέλα των Classic και Meteor δεν περίμενα ότι το νέο μοντέλο θα με ενθουσίαζε τόσο πολύ αφού τα τρία μοντέλα όπως είναι λογικό έχουν πολλά κοινά σημεία, με το κινητήρα να είναι το σημαντικότερο. Αλλά τελικά οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Μια άριστη θέση οδήγησης με χειριστήρια και τιμόνι στην ιδανική θέση είναι το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις. Και αυτό είναι μια πρόγευση καθώς τα καλύτερα έρχονται με το που ο κινητήρας έρθει σε λειτουργία, μια εντελώς αθόρυβη λειτουργία, και η βόλτα ξεκινήσει.

Το Royal Enfield HNTR διαθέτει ένα μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα τριακοσίων πενήντα κυβικών εκατοστών με απόδοση μόλις 20 ίππους αλλά το μυστικό της βρίσκεται στις διαστάσεις εμβόλου-διαδρομής που είναι υποτετράγωνες (72 x 85,8 mm), που μεταφράζεται σε ροπή και απόδοση χαμηλά, σε κάτι που διακρίνεται το νέο Enfield. Δεν απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να οδηγούν γρήγορα και νευρικά, αλλά σε αυτούς που μπορούν να εκμεταλλευτούν την ήρεμη δύναμη του ινδικού κινητήρα.

Εάν χρειαζόταν να χαρακτηρίσω την απόδοση του κινητήρα με μια λέξη, αυτή θα ήταν «γλυκιά». Είναι λοιπόν αυτό το γλυκό δούλεμα του κινητήρα που μας μάγεψε όλους όσους βρεθήκαμε στην τριήμερη επίσημη παρουσίαση του μοντέλου που έγινε στον Ιππικό Όμιλο Κουβαρά, κοντά στις εγκαταστάσεις της Muvus, του επίσημου αντιπροσώπου της Royal Enfield, στην Κερατέα.

Βέβαια μια γλυκιά απόδοση κινητήρα δεν λέει τίποτα από μόνη της εάν δεν συνδυάζεται και από το υπόλοιπο πακέτο της μοτοσυκλέτας. Μικρές συμπαγές διαστάσεις που όμως διατηρούν την αίσθηση μια πραγματικής μοτοσυκλέτας βγαλμένης από τα παλιά, κάτι που συνηγορεί όχι μόνο η νέο-ρετρό σχεδίαση και ο γεμάτος μέταλλο κινητήρας, αλλά ακόμα και η εξάτμιση καθώς οι μηχανική της Enfield κατόρθωσαν να πετύχουν ένα ήχο που ακούγεται αρκετά- μέσα σε νόμιμα πλαίσια- και προσομοιάζει με τον ήχο ενός μονοκύλινδρου δεκαετίας του 40. Είναι άλλο η όψη και άλλο η πράξη, κάτι που γνωρίζει πολύ καλά το HNTR 350 και θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του με την ευκολία χειρισμού μέσα στην πόλη, αλλά και την οδηγική απόλαυση σε μία βόλτα. Όλοι οι δημοσιογράφοι που παραβρεθήκαμε στην παρουσίαση συμφωνήσαμε ότι πρόκειται γενικά για μια εύκολη και γλυκιά μοτοσυκλέτα που σε προσκαλεί να απολαύσεις την οδήγηση σε χαλαρούς ρυθμούς. Εγώ θα πω ότι πρόκειται για ένα best seller, όχι μόνο για την Royal Enfield, αλλά και για την ελληνική αγορά.

  • Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, 1 εκκεντροφόρος, 2 βαλβίδες.
  • Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
  • Κιβώτιο: 5 ταχυτήτων
  • Αναρτήσεις: Τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλ, δύο αμορτισέρ πίσω
  • Φρένα: Δίσκος 300 χιλιοστά εμπρός, δίκσος 270 χιλ. πίσω
  • Απόδοση: 20, 4 ίπποι
  • Τιμή: 4.390 €

 

Όλες οι ειδήσεις

 

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο