Q-ELECTRIC

Αθήνα-Βυτίνα με το Hyundai Kona Electric

athina-vytina-me-to-hyundai-kona-electric-646110

Με πραγματική αυτονομία 460 χιλιομέτρων, το Hyundai Kona Electric μας ταξίδεψε με άνεση μέχρι τη Βυτίνα και ξανά πίσω στην Αθήνα, χωρίς κανένα άγχος.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς crossover της Hyundai είναι προσθιοκίνητη, διατίθεται με δύο διαφορετικές επιλογές μπαταρίας, με την εισαγωγική έκδοση να χρησιμοποιεί μία μικρότερη μπαταρία 39 kWh με απόδοση 136 ίππων και τιμή αφετηρίας τις 38.990€. Οι υπόλοιπες εκδόσεις, χρησιμοποιούν μία αρκετά μεγαλύτερη μπαταρία 64 kWh για μεγαλύτερη αυτονομία και αποδίδουν 204 ίππους. Είναι βέβαια, σχετικά ακριβότερες, καθώς ξεκινούν από τις 45.190€.

Η μεγάλη μπαταρία των 64kWh του Hyundai Kona Electric αλλά και ο εξαιρετικός τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται την ενέργεια του, εγγυώνται ξέγνοιαστες διαδρομές. Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας προς τη Βυτίνα με την μπαταρία 100% φορτισμένη και αυτονομία 460 χιλιομέτρων. Στον αυτοκινητόδρομο, κινηθήκαμε με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ./ώρα, με τον υπολογιστή ταξιδιού να δείχνει τη μέση κατανάλωση στα 12,4 kWh/100km. Στους επαρχιακούς δρόμους, η κατανάλωση ανέβηκε στα 17,7 kWh/100km.

Φτάσαμε στο προορισμό μας, με υπόλοιπο 55% και 257 χιλιόμετρα αυτονομία. Άρα τα 187 πραγματικά χιλιόμετρα, μείωσαν την θεωρητική αυτονομία κατά 203 χιλιόμετρα. Η απόκλιση των 16 χιλιομέτρων δεν μας προκάλεσε εντύπωση, καθώς είχαμε ανοιχτό τον κλιματισμό κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής μας βόλτας και κινηθήκαμε γοργά στους επαρχιακούς δρόμους. Επιστρέφοντας, επιλέξαμε να περάσουμε από την Τρίπολη, μέσω μίας ορεινής διαδρομής 36 χιλιομέτρων και από εκεί, να βγούμε στην εθνική οδό για να επιστρέψουμε.

Κατά τη διάρκεια μίας ολιγόλεπτης στάσης στο ΣΕΑ Σπαθοβουνίου συνδέσαμε το Hyundai Kona Electric για 10 λεπτά σε ταχυφορτιστή 44 kW. Όταν συνδέθηκε, είχε αυτονομία 150 χιλιομέτρων (35%), ενώ μετά από 10 λεπτά φόρτισης, έφτασε στο 45% με 193 χιλιόμετρα αυτονομίας. Για να φορτίσει πλήρως, η οθόνη έγραφε πως θα χρειαστούν 70 λεπτά. Βέβαια, τα 193 χιλιόμετρα μετά τη σύντομη φόρτιση, ήταν παραπάνω από αρκετά για να φτάσουμε πίσω στην Αθήνα.

Αθήνα ————————————————- Βυτίνα

Απόσταση 187 χλμ.

Μέση κατανάλωση 17,7 kWh/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 100 χλμ./ώρα) 12,4 kWh/100 χλμ.

Αυτονομία 460 χλμ.

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο