EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η εταιρεία-κολοσσός που θα δοκιμάσει τα e-φορτηγά της Mercedes

i-etaireia-kolossos-pou-tha-dokimasei-ta-e-fortiga-tis-mercedes-642411

Η Mercedes ανακοίνωσε σήμερα πως υπέγραψε συμφωνίες με τη Rhenus, μία Ευρωπαϊκή εταιρεία logistics, και την Amazon, τον αμερικάνικο κολοσσό του e-commerce, για να δοκιμάσει το ηλεκτρικό φορτηγό eActros LongHaul σε πραγματικές συνθήκες, ξεκινώντας το 2023.

«Όπως και με όλα τα e-φορτηγά μας, θα βασιστούμε σε πρακτικές δοκιμές μαζί με τους πελάτες μας για το eActros LongHaul», είπε ο Michael Scheib, προϊοντικός διευθυντής στην Mercedes Benz Trucks. «Με αυτό τον τρόπο, οι μηχανικοί μας θα μπορέσουν να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις από τις δοκιμές σε πραγματικό περιβάλλον, ειδικά σχετικά με την φόρτιση υψηλής τάσεως. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τις συμφωνίες μας με Amazon και Rhenus».

Με αυτόνομία κοντά στα 500 χιλιόμετρα, το eActros LongHaul θα δοκιμαστεί σε πολλές διαφορετικές συνθήκες από τη Rhenus. Οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν τη ρυμούλκηση container και τρέιλερ, για να επιβεβαιωθεί η καταλληλότητα του φορτηγού για καθημερινή χρήση.

Η Mercedes δηλώνει πως το φορτηγό ήδη δοκιμάζεται σε δύκολες συνθήκες και ότι θα αρχίσουμε να το βλέπουμε στους δρόμους από φέτος. Ένα πρωτότυπο, θα βρίσκεται στην έκθεση IAA Transportation στο Hanover αυτό τον μήνα, στο περίπτερο της εταιρείας.

Οι Rhenus και Amazon, την ίδια στιγμή, θα δοκιμάσουν τόσο τα φορτηγά, όσο και τους φορτιστές υψηλών επιδόσεων που προορίζονται για τα φορτηγά, με την ονομασία “megawatt charging”. Οι εταιρείες σκοπεύουν να δημιουργήσουν ένα δοκιμαστικό project με την ονομασία “High-performance charging for long-haul trucking,” ή εν συντομία, HoLa.

Το ηλεκτρικό Mercedes eActros LongHaul

Ως μέρος του project, οι σταθμοί φόρτισης θα εγκατασταθούν σε αρκετές τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένης της εθνικής οδού Α2, ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία. Μερικοί σταθμοί θα διαθέτουν φορτιστές megawatt, ικανούς να φορτίσουν ένα φορτηγό από το 20% στο 80% σε μόλις 30 λεπτά, μία διάρκεια μικρότερη των 45 λεπτών, δηλαδή του διαλείμματος που δικαιούνται όλοι οι οδηγοί στην Ευρώπη.

«Εάν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερα e-φορτηγά στην Γερμανία και γενικότερα, για μεγάλες διαδρομές, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλες τις εναλλακτικές επιλογές φόρτισης», δήλωσε ο Sascha Hahnke, διευθυντής της Rhenus Transport. «Φυσικά, αυτό περιλαμβάνει φόρτιση υψηλών επιδόσεων στις εθνικές οδούς, με την φόρτιση να διαρκεί λιγότερο από τον χρόνο διαλείμματος των οδηγών. Είναι ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες των συγκεκριμένων οχημάτων».

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, οι εταιρείες ελπίζουν να εδραιώσουν μία σωστή υποδομή για την φόρτιση των φορτηγών. Ταυτόχρονα, οι εντυπώσεις των οδηγών θα καταχωρούνται τακτικά, μέσα από συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια, για να βοηθήσουν περεταίρω στην ανάπτυξη του φορτηγού.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο