Q-ELECTRIC

Πότε έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Ferrari;

pote-erchetai-i-proti-ilektriki-ferrari-674807

Η Ferrari θέλει το 80% των πωλήσεων της μέχρι το 2030, να αποτελείται από εξηλεκτρισμένα οχήματα;

Η Ferrari θέλει να επεκτείνει τις γνώσεις της σχετικά με τις μπαταρίες, χωρίς όμως, τη πρόθεση να τις κατασκευάζει μόνη της. Θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί εξωτερικούς συνεργάτες για τον εξοπλισμό των εξηλεκτρισμένων της μοντέλων. Τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι πολύ σημαντικά για τη Ferrari, καθώς στα τέλη του 2025, θα αποκαλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για το οποίο δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα. Το σίγουρο είναι, πως η Ferrari θα πρέπει να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, για να πείσει τους αγοραστές της να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση.

ferrari sf90

Μάλιστα, η Ferrari έχει σχηματίσει ένα ερευνητικό κέντρο για κυψέλες μπαταριών, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Μπολόνια και τον κατασκευαστή ημιαγωγών NXP Semiconductors. Στόχος αυτής της συνεργασίας, σύμφωνα με τον CΕΟ της Ferrari Bendetto Vigna, είναι να «ανοίξουν τις κυψέλες των μπαταριών και να καταλάβουν τι βρίσκεται εκεί μέσα. Η παραγωγή τους θα γίνεται πάντοτε από εξωτερικούς συνεργάτες, με βάση τις γνώσεις που ελπίζουμε να αποκτήσουμε μέσα από αυτό το ερευνητικό κέντρο.»

«Δεν μπορούμε αντιμετωπίζουμε τις κυψέλες των μπαταριών ως “μαύρα κουτιά”» προσέθεσε.

Σύμφωνα με το Reuters, το ερευνητικό κέντρο E-Cells Lab σχηματίστηκε για να αυξήσει απότομα την εξειδίκευση της Ferrari στις κυψέλες μπαταριών και επικεντρώνεται στην ηλεκτροχημεία. Το εργαστήριο θα επικεντρωθεί σε μπαταρίες λιθίου, ενώ προς το παρόν δεν βλέπει μέλλον στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης. «Θα χρησιμοποιήσουμε όλο και περισσότερες κυψέλες και πρέπει να γνωρίζουμε πολλά για τη χημεία τους», συμπληρώνει ο Vigna.

ferrari 296

Στα τέλη του 2023, ο ίδιος αποκάλυψε πως έχει ήδη οδηγήσει ένα πρωτότυπο του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Ferrari και εντυπωσιάστηκε πολύ από αυτό. Δυστυχώς βέβαια, δεν μας έδωσε καμία άλλη πληροφορία σχετικά με αυτό. Τουλάχιστον, είναι βέβαιο πως θα κατασκευάζεται στο νέο e-building της μάρκας, στο οποίο ήδη κατασκευάζονται τα plug-in υβριδικά της μοντέλα, όπως η SF90 και η 296.

H ίδια η Ferrari, θεωρεί πως τα εξηλεκτρισμένα οχήματα θα αποτελούν το 60% των πωλήσεων τους μέχρι το 2026 και θα φτάσουν το 80% μέχρι το 2030.

 

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγούμε στην Βυτίνα το Volkswagen Tiguan: Πιο καλό από ποτέ!

Mercedes-Benz EQS: Το αστέρι επιστρέφει με μεγαλύτερη αυτονομία

Νέα Alfa Romeo Milano: Υβριδική, ηλεκτρική και Veloce με 240 HP

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο