ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Βυτίνα το Volkswagen Tiguan: Πιο καλό από ποτέ!

odigoume-sti-vytina-to-volkswagen-tiguan-pio-kalo-apo-pote-710477

Περί του νέου Volkswagen Tiguan ο λόγος, που γνωρίσαμε και οδηγήσαμε στα πλαίσια της παρουσίασης του που διοργάνωσε η Kosmocar για τον Ελληνικό ειδικό Τύπο στην πανέμορφη Βυτίνα και οι πρώτες εντυπώσεις είναι ιδιαίτερα θετικές.

του Αλέξανδρου Ι. Βενιού, φωτογραφίες VW

Η τρίτη κατά σειρά, ολοκαίνουργια γενιά του Volkswagen Tiguan παίρνει τη σκυτάλη από το προκάτοχο της και με όπλα της, τη μοντέρνα εικόνα εντός-εκτός, το εξελιγμένο εξηλεκτρισμένο τεχνολογικό προφίλ των διαθέσιμων κινητήρων, τους εξαιρετικούς εσωτερικούς χώρους, τη κορυφαία ποιότητα κατασκευής και κάποια άλλα εγγενή χαρακτηριστικά, θα κινηθεί – αναμφίβολα – στο ίδιο ακριβώς φωτεινό μονοπάτι της εμπορικής επιτυχίας!

Και για να σας βάλουμε άμεσα στο κλίμα να αναφέρουμε πως οι τιμές πώλησης του ξεκινούν από τις 34.300 ευρώ (Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG έκδοση Life) και φθάνουν τις 53.900 ευρώ για τη κορυφαία plug in έκδοση των 272 ίππων (Tiguan 1.5 eHybrid 272PS DSG R-Line). Επίσης να σας αναφέρουμε πως, το νέο Γερμανικό SUV διατίθεται αποκλειστικά και μόνον με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (εκτός από τις δύο plug in εκδόσεις που προσφέρονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων)!

Μοδάτο εκτός-εντός και…επί τα αυτά!

Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης καταρχήν, ναι μεν διατηρείται η γνώριμη σιλουέτα των δύο όγκων, ωστόσο από εκεί και πέρα το σύνολο είναι εντελώς διαφορετικό στη τελική του διαμόρφωση, υιοθετώντας επιλογές που το διαφοροποιούν πλήρως από το πρόσφατο παρελθόν της γενιάς του. Έχουμε λοιπόν και λέμε: ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος αμαξώματος (+30χλστ. φθάνοντας συνολικά τα 4,53 μέτρα) μα κυρίως, εντελώς νέα σχεδίαση εμπρός-πίσω όπου καταγράφονται σαφώς πιο εντυπωσιακές γραμμές μα και η πληθωρική παρουσία τεχνολογίας LED στα φανάρια, νέα μάσκα, αλλά και σημαντικά βελτιωμένος είναι αεροδυναμικός συντελεστής (ο οποίος από 0,33 μειώθηκε σε 0,28).

Όλα τα προαναφερόμενα σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (19 εκ.), τα τονισμένα φτερά και τους εντυπωσιακούς σε σχεδίαση τροχούς ελαφρού κράματος (αναλόγως έκδοσης από 17 έως 20 ιντσών), διαμορφώνουν μία τελική εικόνα εντυπωσιακή και συγχρόνως καλαίσθητη. Ανάλογα εντυπωσιακό όμως και το σαλόνι όπου δεσπόζουν, οι τεράστιοι διαθέσιμοι χώροι για πέντε επιβάτες, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής-υλικών και βέβαια ο υπερπλήρης βασικός εξοπλισμός, ενεργητικής – παθητικής ασφάλειας/ άνεσης/ ψηφιακής τεχνολογίας/ υποβοήθησης οδηγού!

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως στο στάνταρ εξοπλισμό και των τεσσάρων εξοπλιστικών εκδόσεων (TIGUAN/ LIFE/ MORE/ R-LINE) αρχής γενομένης της βασικής TIGUAN περιλαμβάνονται: εννέα αερόσακοι (με κεντρικό), Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, κάμερα οπισθοπορείας, συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας –οπίσθιας σύγκρουσης (Front/ Rear Cross Traffic), σύστημα υποβοήθησης ελιγμού αποφυγής εμποδίου (Emergency Steering Assist), αυτόματος τριζωνικός κλιματισμός, Digital cockpit Pro (ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 10”), ιinfotainment με κεντρική οθόνη αφής 12,9 ιντσών (που υποστηρίζει φωνητικό έλεγχο)κ.α.

Επιπλέον στο μέσο της κεντρικής κονσόλας υφίσταται πλέον ένας περιστροφικός επιλογέας με ενσωματωμένη οθόνη OLED που προσφέρει πρόσβαση στο χειρισμό του ηχοσυστήματος καθώς και στα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης του αυτοκινήτου. Τα πάντα κυριολεκτικά περιλαμβάνονται σε επίπεδο βασικού εξοπλισμού λοιπόν, ενώ την ίδια ώρα η πλατφόρμα MQB EVO στην οποία και βασίζεται το αμάξωμα του νέου Tiguan, πέραν ασφαλώς της κορυφαίας ευρυχωρίας για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους (η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ είναι αυξημένη κατά 37 λίτρα φθάνοντας συνολικά τα 652 λίτρα), προτάσσει επιπλέον και αυξημένη στρεπτική ακαμψία.

Για όλα τα γούστα!

Το νέο Tiguan είναι διαθέσιμο με οκτώ διαφορετικά μηχανικά σύνολα στα οποία περιλαμβάνονται: δύο ήπια υβριδικά 48 Volt (eTSI) με 130 και 150 ίππους, δύο plug-in υβριδικά (eHybrid) με 204 και 272 ίππους, δύο υπερτροφοδοτούμενοι δίλιτροι βενζινοκινητήρες (TSI) με 204 και 265 ίππους και τέλος δύο υπερτροφοδοτούμενοι δίλιτροι πετρελαιοκινητήρες (TDI) με 150 και 195 ίππους. Όλες οι προαναφερόμενες διαθέσιμες επιλογές συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων, εκτός από τις plug in που προσφέρονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων. Εδώ να αναφέρουμε πως, εκτός από τις δύο δίλιτρες βενζινοκίνητες και τη δίλιτρη TDI των 195 ίππων που είναι τετρακίνητες, όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις προσφέρονται μόνον ως προσθιοκίνητες. Επίσης και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν, αυτονομία αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης κατά WLTP 100 χλμ. αλλά και λειτουργία γρήγορης φόρτισης DC με ισχύ έως και 50 kW.

Θετικές πρώτες εντυπώσεις

Η γνωριμία μας με το νέο VW Tiguan ξεκίνησε με την ήπια υβριδική έκδοση των 150 ίππων η οποία χρησιμοποιεί ένα τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με μέγιστη ροπή 250 Nm. Ελαστικός και ιδιαίτερα πολιτισμένος στη λειτουργία του συνεργάζεται άψογα με το υβριδικό σύστημα η παρουσία του οποίου συμβάλει τα μέγιστα, τόσο σε επίπεδο απόδοσης, όσο και κυρίως σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου.

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως από και προς τη Βυτίνα όπου και το κέντρο της πολύ ωραίας παρουσίασης που διοργάνωσε η Kosmocar, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπέρασε τα 6,6 λίτρα/100 χλμ. έστω κι αν στο μεγαλύτερο ποσοστό των διαδρομών πιέσαμε αρκετά! Όντως ο συγκεκριμένος κινητήρας κινεί με επάρκεια το βαρύ αμάξωμα, ενώ στη διαμόρφωση της καλής εικόνας του συμβάλλει θετικά και η πολύ καλή απόδοση του αυτόματου κιβωτίου DSG. Ευχάριστο και πολύ άνετο στο ταξίδι, κινείται με σταθερότητα ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στη τελική του, ενώ την ίδια ακριβώς, άκρως θετική εικόνα, εμφανίζει και στις στις στροφές.

Το στήσιμο των αναρτήσεων (γόνατα Μακ Φέρσον με ψαλίδια βάσης εμπρός/ τεσσάρων συνδέσμων πίσω με νέους αλουμινένιους συνδέσμους πίσω), μα κυρίως η νέα γεωμετρία στη ρύθμιση της πίσω ανάρτησης έχουν αποφέρει στη πράξη καλή άνεση και πολύ καλό κράτημα.

Περισσότερα για το νέο VW Tiguan μπορείτε να διαβάσετε στη πλήρη δοκιμή που θα δημοσιευθεί στο περιοδικό Quattroruote.

Αναλυτικά οι τιμές του νέου VW Tiguan:

  • Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG 34.300€
  • Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG Life  36.900€
  • Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG More  37.300€
  • Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG Life  37.900€
  • Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG More  38.300€
  • Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG R-Line  42.500€
  • Tiguan 2.0 TDI 150PS DSG Life 42.900€
  • Tiguan 2.0 TDI 150PS DSG More 43.350€
  • Tiguan 2.0 TDI 4MOTION 193PS DSG R-Line 52.800€
  • Tiguan 1.5 eHybrid 204PS DSG R-Line 51.100€
  • Tiguan 1.5 eHybrid 272PS DSG R-Line 53.900€

 

Όλες οι ειδήσεις

Μια νέα έκδοση του Tesla Model Y στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Νέα Alfa Romeo Milano: Υβριδική, ηλεκτρική και Veloce με 240 HP

Cupra Born eBoost: Σιωπηλό και επιθετικό [βίντεο]

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο