Q-ELECTRIC

Πάτωσε το Tesla Model 3 σε έρευνα αξιοπιστίας του γερμανικού TÜV

patose-to-tesla-model-3-se-erevna-axiopistias-tou-germanikou-tuv-694752

Προβλήματα των αναρτήσεων και του συστήματος πέδησης οδήγησαν στην ανεπιτυχή επιθεώρηση του τεχνικού ελέγχου για 15% από τα μεταχειρισμένα Tesla Model 3.

Η Tesla επιλέγει να μην λάβει μέρος σε έρευνες της JD Power στις ΗΠΑ, επομένως δεν είναι εύκολο να συγκρίνεις την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της με αυτές των αντιπάλων της. Ωστόσο, νέα δεδομένα από τον οργανισμό TÜV της Γερμανίας δίνουν μια ανησυχητική εικόνα για το αυτοκίνητο.

Ένα τεστ TÜV, όπως είναι γνωστό στην καθομιλουμένη, είναι μια αξιολόγηση τεχνικού ελέγχου που πήρε το όνομά της από μια από τις εταιρείες που τις πραγματοποιούν. Εκτελείται κάθε 24 μήνες σε όλα τα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των τριών ετών και δοκιμάζει εξαρτήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια και τις εκπομπές ρύπων, όπως το πλαίσιο, τα φρένα, το τιμόνι, τα φώτα, οι καθρέπτες, οι ζώνες ασφαλείας και άλλα. Εάν αποτύχετε στη δοκιμή το αυτοκίνητό δεν μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα στο δρόμο.

Έως τον Ιούνιο του 2023, περισσότερα από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα υποβλήθηκαν σε δοκιμές, και περίπου το 20% των οποίων απέτυχαν να αποκτήσουν το πολυπόθητο αυτοκόλλητο με κυκλικό πάσο. Η Tesla και η Dacia, οι δύο μάρκες που παρατηρούνται τακτικά να βγαίνουν πρωταθλήτριες στις πωλήσεις κάθε μήνα στην Ευρώπη, ήταν επίσης στην κορυφή της λίστας των αυτοκινήτων που είναι επιρρεπείς σε αστοχίες.

Η αναφορά κατηγοριοποιεί τα αυτοκίνητα ανάλογα με την ηλικία και το Tesla Model 3 ήταν το χειρότερο συνολικά στην κατηγορία 2-3 ετών. Τα προβλήματα που σημειώνονται συχνά περιλαμβάνουν ελλείψεις στο σύστημα πέδησης, οι οποίες λένε πως οφείλονται εν μέρει στο γεγονός ότι τα EV βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην αναγεννητική πέδηση όταν επιβραδύνουν, πράγμα που σημαίνει ότι τα συμβατικά φρένα δεν δέχονται τη χρήση που χρειάζονται για να συνεχίσουν να λειτουργούν αποτελεσματικά. Άλλα σφάλματα που παρατηρούνται αφορούν προβλήματα της ανάρτησης που προέκυψαν από την καταπόνηση της μεταφοράς των μπαταριών.

Η Dacia κατέκτησε τη δεύτερη θέση πίσω από την Tesla. Η BMW τα πήγε επίσης άσχημα, καθώς τα X5 και X6, η Σειρά 5 και 6, και η Σειρά 2 Active και Gran Tourer της εμφανίστηκαν επίσης στη λίστα των «χειρότερων».

Στο θετικό άκρο του φάσματος, υπήρχαν καλά νέα για το Audi TT, το οποίο κατέκτησε τις πρώτες θέσεις  σε όλο το φάσμα της ηλικίας, όπως και το Golf Sportsvan της VW.

 

Όλες οι ειδήσεις

Κατευθείαν στα βαθιά η νέα Lancia Ypsilon

Επίσημο: Το νέο Range Rover θα είναι ηλεκτρικό!

Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Εγκρίθηκε η καταβολή επιδοτήσεων σε δικαιούχους

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο