STYLE

Toyota Yaris GR με 530 ίππους αναστατώνει στο πέρασμα του

toyota-yaris-gr-me-530-ippous-anastatonei-sto-perasma-tou-696434

Ο ιδιοκτήτης του Yaris δεν επαναπαύεται, καθώς εκτιμά ότι με λίγες ακόμα αναβαθμίσεις το αυτοκίνητό του θα φτάσει τους 660 ίππους.

Με το GR Yaris, η Toyota έχει αποδείξει ότι τα καλά πράγματα έρχονται πραγματικά σε μικρές συσκευασίες. Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Toyota Yaris GR αποδίδει 268 ίππους από το εργοστάσιο, ενώ μια ισχυρότερη παραλλαγή του εντοπίζεται και στη GR Corolla, η οποία αποδίδει 300 ίππους.

Το παραπάνω σούπερμινι χρησιμοποιεί μια βαριά τροποποιημένη διαμόρφωση του κινητήρα “G16E-GTS” που παράγει 530 ίππους. Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να δεχτεί αιθανόλη, αλλά σε αυτό το στάδιο, αποδίδει «μόνο» 457 ίππους στους τροχούς. Ο βελτιωτής δυσκολεύτηκε να “αποσπάσει” περισσότερη ισχύ εξαιτίας του μικρού wastegate, μιας βαλβίδας που ελέγχει τη ροή των καυσαερίων προς την τουρμπίνα. Ο ιδιοκτήτης εκτιμά ότι με πρόσθετες τροποποιήσεις το αυτοκίνητό του θα φτάσει τους 660 ίππους.

Ο σφυρήλατος κινητήρας μπήκε και βγήκε από το αυτοκίνητο πέντε φορές στην προσπάθεια του ιδιοκτήτη να αποκτήσει περισσότερη ισχύ από τη μικροσκοπική τρικύλινδρη μονάδα των 1.600κ.εκ. Το GR Yaris έχει επιμεληθεί η SRD Tuning και χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή Plusar, αλλά ο ιδιοκτήτης θέλει επίσης να εγκαταστήσει ένα σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, μια προσαρμοσμένη ανάρτηση και να φέρει τους τροχούς πιο έξω για να συμπληρώσει το φαρδύ αμάξωμα. Έχει ήδη ξοδέψει ένα κολοσσιαίο ποσό 150.000 ευρώ για να φέρει το hot hatch εδώ που είναι τώρα.

Να αναφέρουμε ότι αυτό δεν είναι καν το πιο ισχυρό GR Yaris στον κόσμο. Η Powertune Australia “ρύθμισε” αυτόν τον τρικύλινδρο κινητήρα πέρυσι στους 741 ίππους. Είναι σημαντικό πάντως που το GR Yaris εφοδιάζεται με τετρακίνηση, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν αρκετά δύσκολο να διοχετευτεί όλη αυτή η δύναμη στο δρόμο.

Φήμες λένε ότι η Toyota σκοπεύει να δώσει στο GR Yaris 300 ίππους με μια επερχόμενη ενημέρωση. Το μοντέλο του 2024 μπορεί επίσης να φέρει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Όσον αφορά το ποια αυτοκινητοβιομηχανία κατέχει τον τίτλο του ισχυρότερου τρικύλινδρου κινητήρα, ο twin-turbo “Tiny Friendly Giant” της Koenigsegg αναδεικνύεται νικητής, καθώς αποδίδει 600 ίππους στη Gemera.

Όλες οι ειδήσεις

Δείτε το νέο Xiaomi SU7 να παρκάρει… μόνο του!

10 μοτοσυκλέτες που μας κάνουν να λαχταράμε το 2024

Φόρμουλα 1 – Ζαν Τοντ: “υποστηρίζω τον Λεκλέρ”

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο