MOTORSPORT

Φόρμουλα 1- Χάμιλτον: Βγήκε με πόνους από τη Mercedes του – Ο Βολφ ζήτησε συγγνώμη

formoula-1-chamilton-vgike-me-ponous-apo-ti-mercedes-tou-o-volf-zitise-syngnomi-637350

Σε αγώνα επιβίωσης μετατράπηκε ο όγδοος γύρος της Φόρμουλα Ενα στους στενούς δρόμους του Μπακού, για τον Λιούις Χάμιλτον, οδηγό της Mercedes-AMG

Μετά το τέλος του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, ο σκηνοθέτης επικεντρώθηκε στον Λιουίς Χάμιλτον, ο οποίος εμφανίστηκε στα πλάνα να δυσκολεύεται να βγει από το μονοθέσιό του. Ο Βρετανός υπέφερε από το porpoising της W13 που στις ευθείες του Μπακού ήταν πιο έντονο από κάθε άλλο αγώνα.

Ο Βρετανός εφτάκις πρωταθλητής βγήκε εμφανώς καταπονημένος από το μονοθέσιό του και η στιχομυθία του με την ομάδα ήταν χαρακτηριστική όσων έγιναν στο GP. “Λιούις όλοι ξέρουμε ότι οδηγείς ένα σκ@@@ αυτοκίνητο τώρα. Συγγνώμη για την πλάτη, θα βελτιωθούμε. Οδήγησες καλά” του είπε ο διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Τότο Βολφ, με τον Χάμιλτον να απαντά: “Εξαιρετική δουλειά με την στρατηγική. Σίγουρα χρειαζόμαστε αλλαγές. Ευχαριστώ. Ας συνεχίσουμε να πιέζουμε”.

Οι κινήσεις του Χάμιλτον προκάλεσαν άμεσα αρκετές συζητήσεις στα paddock, και σε ερώτηση που του τέθηκε από το Sky Sports μετά το τέλος του αγώνα, ο Χάμιλτον αποκάλυψε το αντίκτυπο που είχαν οι αναπηδήσεις σε εκείνον κατά τη διάρκεια του τριημέρου: «Δεν μπορώ να περιγράψω τον πόνο που ένιωθα, ειδικά στις ευθείες. Το μόνο που με κρατάει είναι η αδρεναλίνη και το να σφίγγω τα δόντια μου. Παρακαλούσα να τελειώσει ο αγώνας. Όταν φτιάξουμε το θέμα των αναπηδήσεων θα είμαστε στις πρώτες θέσεις. Χάνουμε μόνο από τις αναπηδήσεις πάνω από ένα δευτερόλεπτο. Θα είμαι ήδη από αύριο στο εργοστάσιο. Έχουμε να κάνουμε συζητήσεις με τους μηχανικούς και να συνεχίσουμε να πιέζουμε».

Όμως ο οδηγός της Mercedes-AMG δεν έμεινε μόνο εκεί. Με δηλώσεις του στο racefans.net θέλησε να επεκταθεί περισσότερο στο θέμα των αναβαθμίσεων: «Πολλές φορές παραλίγο να φύγω στον τοίχο. Ανησυχώ κάθε φορά που μπαίνω στο μονοθέσιο. Πρόκειται για θέμα ασφαλείας. Ο Τζόρτζ (Ράσελ) δεν είχε τις ίδιες αναπηδήσεις με εμένα. Είχα ένα πειραματικό στοιχείο στο μονοθέσιό μου και μία διαφορετική πίσω ανάρτηση. Μόνο χθες στις κατατακτήριες έχανα τρία δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο από τον teammate μου».

Στη συνέντευξη μετά τον αγώνα εμφανίστηκε να κρατά τη μέση του ενώ δήλωσε ότι δεν έχι λόγια να περιγράψει τους πόνους που βίωσε ειδικά στις ευθείες. «Στο τέλος απλά προσέχευσαι όλο αυτό να τελειώσει», είπε.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο