TRAVEL

Γυρίζοντας την Αττική με το Subaru XV 1.6i-S Lineartronic

gyrizontas-tin-attiki-me-to-subaru-xv-1-6i-s-lineartronic-675084

Περιπλανηθήκαμε στα άκρα του νομού Αττικής, στο Πόρτο Γερμενό και στην Πάχη Μεγάρων, στον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας στα σύνορα με το νομό Βοιωτίας, αλλά και κεντρικότερα του νομού, σε έναν ιδιαίτερο χωματόδρομο στον Υμηττό, που ενώνει την Παιανία με την Καισαριανή. Στα συνολικά 530 χιλιόμετρα, μας συντρόφευσε το Subaru XV, το μικρομεσαίο Crossover SUV, που όπως αποδείχθηκε δεν «μάσησε» πουθενά.

Κείμενο-Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Στη θάλασσα..

Αρχής γενομένης από τον καλοκαιρινό προορισμό στο Πόρτο Γερμενό και παραλιακά μέχρι την Ψάθα και το Αλεποχώρι, μέρη που αποτελούν μία κοντινή «απόδραση» για τους κατοίκους της Αθήνας. Μόλις μία ώρα από το αστικό κέντρο, η ευρύτερη περιοχή προσφέρεται για βουτιές στα καθαρά νερά αλλά και για βόλτα στα μονοπάτια του Κιθαιρώνα. O δρόμος από το Πόρτο Γερμενό μέχρι και το Αλεποχώρι χρειάζεται προσοχή, καθώς πραγματοποιούνται έργα και υπάρχει στένωση του οδοστρώματος σε αρκετά σημεία, ωστόσο το φυσικό περιβάλλον θα σας αποζημιώσει.

Απαραίτητη στάση στο δρόμο του γυρισμού προς την Αθήνα αποτελεί η περιοχή των Μεγάρων και πιο συγκεκριμένα η Πάχη Μεγάρων. Πρόκειται για γνωστή περιοχή, τόσο για τις ποιοτικές ψαροταβέρνες, όσο και για τις όμορφες παραλίες. Μετά το μεσημεριανό μας, επισκεφθήκαμε το εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου, σε ένα ύψωμα από το οποίο η θέα προς την περιοχή των Μεγάρων και τον Σαρωνικό κόλπο είναι πανέμορφη.

 

…και στο βουνό

Μεταφερόμαστε στην Αθήνα και στον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας. Από τους βασικούς πνεύμονες πρασίνου της Αττικής, η Πάρνηθα προσφέρεται για πολλές δραστηριότητες, τόσο στους πρόποδες, όσο και στις ορεινές διαδρομές. Επιλέξαμε να κινηθούμε στον περιφερειακό δρόμο από την κωμόπολη της Χασιάς – με τις διάσημες ταβέρνες-  προς τα Δερβενοχώρια. Μετά από δέκα χιλιόμετρα ασφάλτου, φτάνουμε στην Κρύα Πηγή της Φυλής και από εκεί ξεκινάμε μία χωμάτινη διαδρομή τεσσάρων περίπου χιλιομέτρων μέχρι το Ρέμα της Γκούρας. Πρόκειται για ήπιο χωματόδρομο, ο οποίος σε μερικά σημεία χρειάζεται προσοχή λόγω του ανώμαλου και γεμάτου πέτρες εδάφους, αλλά σε κάθε περίπτωση μπορούν και τα συμβατικά αυτοκίνητα να την αντιμετωπίσουν. Εννοείται όμως, ότι όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα SUV,  με μόνιμη τετρακίνηση, 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και ζάντες 17’’ με μεγαλοπρόφιλα ελαστικά, μπορείς να απολαύσεις τη διαδρομή με πολύ μεγαλύτερη άνεση. Τo Subaru XV έχει πολύ καλή συμπεριφορά στις ανωμαλίες του εδάφους, η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη και το σύστημα τετρακίνησης δουλεύει εξαιρετικά.

 

Μακριά από την φασαρία της πόλης..

Για το τέλος, αφήσαμε μία ορεινή, χωμάτινη διαδρομή στον Υμηττό, η οποία ξεκινάει από την Καισαριανή και καταλήγει στα «ορεινά» του Δήμου Παιανίας. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι η μοναδική θέα προς όλο το κέντρο της Αθήνας και τις γύρω περιοχές αλλά και προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Σε αρκετά σημεία βέβαια, είναι ξεκάθαρες οι πληγές του βουνού από τις καταστροφικές πυρκαγιές των προηγούμενων ετών, συνολικότερα όμως το τοπίο είναι πολύ όμορφο.

Το Subaru XV 1.6 -S Lineartronic

Το Subaru XV της δοκιμής μας διαθέτει έναν επίπεδο ατμοσφαιρικό 16βάλβιδο κινητήρα boxer με 114 ίππους και 150nm ροπής, τα οποία σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο CVT, κινούν με αξιοπρέπεια το αμάξωμα των 1.408 κιλών.

Κύριο χαρακτηριστικό του XV είναι το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical AWD και το πρόγραμμα X mode, το οποίο κλειδώνει τη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50:50 και σε συνεργασία με το σύστημα ευστάθειας VDC προσομοιώνει τη λειτουργία μπλοκέ διαφορικού. Παράλληλα ενεργοποιείται το σύστημα Hill Descent, το οποίο πρακτικά «παίρνει» το πεντάλ του φρένου από τον οδηγό και διατηρεί σταθερή ταχύτητα κατά την κατάβαση μεγάλων κλίσεων.

Στο εσωτερικό, η ποιότητα και τα υλικά κατασκευής είναι εξαιρετικά, οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ καλοί, τόσο στις μπροστινές, όσο και στις πίσω θέσεις, ο χώρος αποσκευών των 385 λίτρων μπορεί να φιλοξενήσει τις αποσκευές για οποιαδήποτε απόδραση. Το XV διαθέτει συνολικά τρεις ψηφιακές οθόνες για πληροφορίες που αφορούν τη λειτουργία του οχήματος και την τετρακίνηση, γραφήματα σχετικά με την κλίση του οχήματος αλλά και για ψυχαγωγία, καθώς διαθέτει ενσύρματο CarPlay και AndroidAuto. Το Subaru XV διαθέτει και στις τρεις εκδόσεις του θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο