ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημη πρεμιέρα για το ολοκαίνουριο Dacia Duster

episimi-premiera-gia-to-olokainourio-dacia-duster-693028

Το νέο Dacia Duster θα συνεχίσει να εκπληρώνει τη δέσμευση της εταιρείας για αυτοκίνητα που προσφέρουν άριστη σχέση ποιότητας και τιμής.

“More Duster Still Duster”: Το ολοκαίνουργιο Dacia Duster συνιστά το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία ενός μοντέλου που έχει εξελιχθεί σε ένα σημείο αναφοράς στην αγορά αυτοκινήτου, περικλείοντας όλα όσα αντιπροσωπεύει η μάρκα. Σήμερα με την 3η γενιά Duster, το επόμενο κεφάλαιο στο εμβληματικό έπος των best-seller της μάρκας γίνεται πραγματικότητα με ένα ολόφρεσκο μοντέλο που ανταπεξέρχεται πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Δυναμικός σχεδιασμός

Το ολοκαίνουργιο Duster αν και ολόφρεσκο, εξακολουθεί να έχει στοιχεία της εντυπωσιακής εμφάνισης που ώθησε τις προηγούμενες γενιές στην κορυφή – ειδικά τον συμπαγή, στιβαρό χαρακτήρα του SUV – αλλά τις ωθεί ψηλότερα, όλο και πιο δυνατά με τη νέα, ξεχωριστή του σχεδίαση. Οι σχεδιαστές ξεκίνησαν με απλές γραμμές και στη συνέχεια τα συναρμολόγησαν ένα ξεκάθαρο σύνολο, για να δώσουν στο μοντέλο ένα μοντέρνο, καλοφτιαγμένο στυλ, με σκόπιμα δυναμικές γραμμές που του προσδίδουν αυτοπεποίθηση.

Όπως το εξωτερικό, το εσωτερικό διαθέτει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που εξυπηρετούν τις σύγχρονες ανάγκες. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην εργονομία, συμπεριλαμβανομένης και της κεντρικής οθόνης 10,1 ιντσών τοποθετημένη στο οπτικό πεδίο του οδηγού και σε γωνία 10° προς αυτόν. Τα νέα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τον οδηγό, ενώ οι πεπλατυσμένες επιφάνειες του τιμονιού στο πάνω και στο κάτω μέρος το καθιστούν εξαιρετικά άνετο στο χειρισμό.

 

Η πλατφόρμα CMF-B

Το ολοκαίνουργιο Duster βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη βιομηχανική στρατηγική της Dacia. Αυτή η ανταγωνιστική και εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε αρχικά στα πιο πρόσφατα Sandero και Logan και στη συνέχεια στο Jogger παρέχει όλη την ευελιξία που χρειάζεται η Dacia για να αναπτύξει βέλτιστα το φιλόδοξο σχέδιο προϊόντων της.

Στην πλατφόρμα CMF-B, το νέο Duster προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η προηγμένη μηχανική της πλατφόρμας μειώνει επίσης τους κραδασμούς και τον θόρυβο από το δρόμο, βελτιώνοντας γενικότερη ποιότητα κύλισης, παρέχοντας ένα κβαντικό άλμα στην οδηγική απόλαυση με μια απαράμιλλη σύνδεση με το δρόμο.

Η ίδια πλατφόρμα έχει επίσης ξεκινήσει το ταξίδι του νέου Duster προς την ηλεκτροκίνηση, καθώς μπορεί να φιλοξενήσει κινητήρες που χρησιμοποιούν ήπιες υβριδικές και πλήρως υβριδικές τεχνολογίες.

Βιώσιμοι, προσιτοί και αποδοτικοί κινητήρες

  • Duster HYBRID 140. Αυτός ο κινητήρας, τον οποίο υιοθέτησε η Dacia για το Jogger στις αρχές του 2023, είναι τώρα διαθέσιμος με το ολοκαίνουργιο Duster. Κατασκευασμένος με τεχνολογίες που έχει δοκιμάσει ο Όμιλος Renault, περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 94 ίππων, και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης) και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η αναγεννητική πέδηση, η υψηλή ικανότητα ανάκτησης ενέργειας της μπαταρίας 1,2 kWh (230 V) και η απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων καθιστούν δυνατή την οδήγηση σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία γεγονός που μειώνει την κατανάλωση κατά 20% (μικτός κύκλος) έως 40% (αστικός κύκλος). Επιπλέον, ο κινητήρας εκκινεί πάντα με ηλεκτρική ισχύ.
  • Duster TCe 130. Είναι η πρώτη φορά που η Dacia χρησιμοποιεί αυτό το σύνολο, το οποίο παρέχει έναν αρχικό βαθμό ηλεκτροκίνησης. Συνδυάζει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων νέας γενιάς που χρησιμοποιεί τον κύκλο Miller και έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα 48 V. Αυτός ο κινητήρας βοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν το αυτοκίνητο ξεκινά ή επιταχύνει, μειώνοντας τη κατανάλωση και τις εκπομπές CO 2 κατά περίπου 10%. Παρέχει επίσης περισσότερη ισχύ κατά την επιτάχυνση από τον υπάρχον TCe 130 , καθιστώντας το όχημα πιο ομαλό στην οδήγηση. Το αναγεννητικό σύστημα πέδησης φορτίζει την μπαταρία 0,9 kWh χωρίς να κάνει αισθητή διαφορά για τον οδηγό. Διατίθεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων στις εκδόσεις 4×2 και 4×4.
  • Duster ECO-G 100. Η Dacia, ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης του υγραερίου στην Ευρώπη, είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που παρέχει επιλογή διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) σε όλα τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης της, με την ετικέτα ECO-G. Το ολοκαίνουργιο Duster έρχεται με αυτήν την ενσωματωμένη δοκιμασμένη τεχνολογία που εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία. Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το νέο Duster ECO-G 100 απελευθερώνει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Συνδυαστικά μπορεί να διανύσει έως και 1.300 χιλιόμετρα, με τα δύο ρεζερβουάρ του να χωρούν 100 λίτρα – 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (το τελευταίο βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, επομένως δεν επηρεάζει του χώρου αποσκευών). Ένα κουμπί στο ταμπλό αλλάζει τον κινητήρα από το ένα καύσιμο στο άλλο αμέσως και ανεπαίσθητα.

Προσανατολισμένο για εκτός δρόμου διαδρομές

Το νέο Duster έχει απόσταση από το έδαφος 217 mm στην έκδοση 4×4, καθιστώντας τη την υψηλότερη στην αγορά. Μάλιστα με γωνίες προσέγγισης έως 31° μπροστά και 36° στην ίδια έκδοση μπορείτε με σιγουριά να ξεπεράσετε όποιο εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο σας. Το ολοκαίνουργιο Duster είναι διαθέσιμο με κιβώτιο 4×4 Terrain Control, το οποίο περιλαμβάνει 5 ρυθμίσεις οδήγησης: Auto – Snow – Mud/Sand – Off Road – Eco. Διαθέτει επίσης έλεγχο ταχύτητας κατάβασης, ο οποίος είναι ιδιαίτερα χρήσιμος σε απότομες πλαγιές. Το σύστημα ενεργοποιεί κυρίως τα φρένα για να διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος υπό έλεγχο μεταξύ 0 και 30 km/h, έτσι ο οδηγός μπορεί να αγνοήσει το πεντάλ του γκαζιού και του φρένου και να εστιάσει στο τιμόνι.

Επίσης φέρει ένα νέο σύστημα All Road Info, μια ποικιλία δηλαδή από ιδιαίτερα χρήσιμες ενδείξεις πληροφοριών στην κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών κατά την οδήγηση εκτός δρόμου που περιλαμβάνουν την πλευρική κλίση, την ανηφορική και κατηφορική κλίση, και την κατανομή ισχύος στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.

 

Συστήματα υποβοήθησης

Τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που προστέθηκαν στο νέο Duster  πληρούν τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις ασφάλειας, όπως αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης (σε αστικές και προαστιακές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης άλλων αυτοκινήτων, πεζών, ποδηλάτων και μοτοσυκλετών), αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και ειδοποίηση ταχύτητας, πίσω υποβοήθηση στάθμευσης, σήμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ειδοποίηση προσοχής οδηγού και κλήσεις έκτακτης ανάγκης ( eCalls ). Και για να διευκολύνει τη ζωή των πελατών της η Dacia προσθέτει ένα έξυπνο κουμπί, το My Safety, για να διαμορφώσει γρήγορα τα αγαπημένα τους συστήματα υποστήριξης οδηγού.

Βελτιστοποιημένη άνεση

Η μετάβαση στην πλατφόρμα CMF-B άφησε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό – ειδικά πλάτος μπροστά και χώρο για τα πόδια πίσω. Το πάτωμα του πορτμπαγκάζ του είναι χαμηλότερο και το άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ είναι ακόμα πιο φαρδύ. Το ίδιο το πορτμπαγκάζ είναι επίσης ευρύτερο και ψηλότερο, παρέχοντας έως και 6% επιπλέον χώρο, αγγίζοντας έτσι τα 472 λίτρα.

Καθώς η άνεση ξεκινά με έναν οδηγό εντελώς χωρίς άγχος, το νέο Duster διαθέτει μια ποικιλία ανέσεων για να διευκολύνει τη ζωή των οδηγών και των επιβατών του. Ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο περιλαμβάνεται στην έκδοση Journey (στο βασικό εξοπλισμό) και στην έκδοση Extreme (προαιρετικά), και οι εκδόσεις Extreme και Journey από προεπιλογή διαθέτουν πλαϊνούς καθρέφτες με ηλεκτρικό μηχανισμό ρύθμισης και αναδίπλωσης. Καθώς είναι πιο έτοιμο από ποτέ να αντιμετωπίσει τις πιο σκληρές συνθήκες, το νέο Duster μπορεί επίσης να περιλαμβάνει μέχρι και θερμαινόμενο τιμόνι και σύστημα αποπάγωσης του παρμπρίζ (σε ορισμένες χώρες).

Το ολοκαίνουργιο Duster είναι το πρώτο που διαθέτει προσαρμόσιμο έγχρωμο ψηφιακό ταμπλό 7 ιντσών, όπου ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει τις πληροφορίες που θεωρεί πιο χρήσιμες στη διάταξη που προτιμά. Αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διατίθεται στάνταρ με την έκδοση Expression και τις υψηλότερες εκδόσεις.

Ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, διατίθεται και με τα δύο συστήματα πολυμέσων της Duster, συγκεκριμένα Media Display και Media Nav Live.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο