ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

H Mitsubishi παρουσίασε το νέο Outlander PHEV

h-mitsubishi-parousiase-to-neo-outlander-phev-626405

Δύο εβδομάδες μετά τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς της plug-in hybrid (PHEV) έκδοσης του Outlander, η Mitsubishi έδωσε τώρα περισσότερα στοιχεία για το SUV της. Η ιαπωνική εταιρία αναφέρει με τη χρήση της νέας πλατφόρμας, ίδια με αυτή που φέρει το νέο Nissan X-Trail, η ενσωμάτωση των εξαρτημάτων και η βελτιστοποιημένη διάταξη επιτρέπουν στο νέο μοντέλο να φιλοξενεί έως επτά επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων, προσφέροντας τους άνεση και πρακτικότητα.

Το νέο Outlander PHEV βασίζεται στη νέα γενιά του ιαπωνικού SUV, η οποία παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο. Αισθητικά, οι μόνες διαφορές της plug-in hybrid έκδοσης του μοντέλου εντοπίζονται στην επιπλέον θύρα για το βύσμα της φόρτισης στο πίσω δεξιά φτερό, καθώς και στα λογότυπα στις εμπρός πόρτες και στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Η plug-in hybrid έκδοσης του Outlander θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από τον ερχόμενο Νοέμβριο και στις ΗΠΑ το δεύτερο εξάμηνο του ημερολογιακού έτους 2022, ενώ δεν θα έρθει στην Ευρώπη. Στην ήπειρο μας, το υπάρχον μοντέλο χαίρει άκρας εκτίμησης, όντας το best selling plug-in υβριδικό SUV του 2020.

Μηχανικά, το νέο Outlander PHEV διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, όταν η προηγούμενη γενιά διέθετε μονάχα έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Η Mitsubishi αναφέρει ότι η απόδοση των εμπρός και πίσω κινητήρων είναι αυξημένη κατά περίπου 40%, χωρίς να γίνεται γνωστή η συνολική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.

Ομοίως, η Mitsubishi δεν κάνει καμία αναφορά σχετικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά υποθέτουμε ότι αυτός είναι ο 2,4 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας, που έκανε το ντεμπούτο του στην προηγούμενη γενιά της plug-in hybrid (PHEV) έκδοσης του μοντέλου, με την συνολική του απόδοση να ανέρχεται στα 224 άλογα. Επιπλέον, το νέο αυτοκίνητο έχει μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων-λιθίου, χωρητικότητας 20 kWh (από 13,8 kWh του απερχόμενου μοντέλου), που χαρίζει στο Outlander PHEV μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 87 χλμ. (σε κύκλο WLTC). Η Mitsubishi αναφέρει επίσης ότι το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι μεγαλύτερο, επομένως η συνολική αυτονομία του Outlander PHEV είναι αυξημένη.

Το σύστημα ελέγχου των τροχών χρησιμοποιεί τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, με το νέο Outlander PHEV να έχει αποκτήσει ένα νέο Active Yaw Control (AYC) σύστημα, το οποίο μπορεί να μεταφέρει ξεχωριστά την ισχύ στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Ακόμα, το σύστημα μπορεί να εφαρμόσει τα φρένα στους αριστερούς ή δεξιούς τροχούς για torque vectoring, και κατ'επέκταση καλύτερό χειρισμό στις στροφές.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο