ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Lamborghini Urus στα -υβριδικά- χνάρια της Revuelto

i-lamborghini-urus-sta-yvridika-chnaria-tis-revuelto-712003

 

Η Lamborghini εμπλουτίζει κι άλλο την γκάμα της Urus με την έκδοση SE, το πρώτο plug-in υβριδικό super SUV.

Η αγάπη της Lamborghini για τα super SUV σίγουρα δεν είναι μυστήριο: όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’80 με την LM002 και στη συνέχεια, το 2018, με την άκρως πετυχημένη Urus. Το μοντέλο που πρωτοστάτησε στις πρόσφατες εμπορικές επιτυχίες της Lamborghini προσφέρεται τώρα και ως plug-in υβριδική μορφή, με το όνομα Urus SE. Η νέα Urus καταφτάνει διαθέτοντας μια ανανεωμένη σχεδίαση, βελτιωμένη αεροδυναμική, πρωτοφανή ενσωματωμένη τεχνολογία.

Urus SE

Χάρη στον συνδυασμό θερμικής και ηλεκτρικής ισχύς, οι 800 ίπποι της Urus SE εγγυώνται για τις επιδόσεις, ενώ εντυπωσιακή μείωση εκπομπών ρύπων της τάξης του 80% είναι ακόμα ένα κερασάκι στην τούρτα, ακολουθώντας τα χνάρια της Revuelto. «Με την Urus αλλάξαμε τα πρότυπα του κόσμου των SUV, εγκαινιάζοντας μια νέα κατηγορία», λέει ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini. «Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, η Urus έγινε το bestseller της μάρκας μας, επιτρέποντας στη Lamborghini να προσελκύσει νέους πελάτες και να ενισχύσει τη θέση της στις πιο σημαντικές αγορές. Με την Urus SE, κάναμε ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον, σύμφωνα με τη στρατηγική μας Direzione Cor Tauri, προχωρώντας με την ηλεκτροκίνηση της γκάμας και την πορεία προς την απαλλαγή από τις εκπομπές που ξεκίνησε με την εισαγωγή του σούπερ σπορ αυτοκινήτου, Revuelto, τον Μάρτιο του 2023».

Urus SE

Μια απαράμιλλη οδηγική εμπειρία

Η Urus SE προσφέρει μια απαράμιλλη οδηγική εμπειρία, χάρη στο plug-in υβριδικό σύστημα, το οποίο βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης και της δυναμικής του οχήματος σε οποιαδήποτε επιφάνεια και σε οποιαδήποτε κατάσταση. Περισσότερη ροπή και ισχύς σε όλο το εύρος του στροφόμετρου παρέχεται μέσω καινοτόμων τεχνικών λύσεων, όπως η εισαγωγή του ηλεκτρικού torque vectoring συστήματος μεταξύ των δύο αξόνων και του ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού. Ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων έχει ανασχεδιαστεί για να συνεργάζεται τέλεια με το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, διαθέτοντας ισχύ 620 ίππων και 800 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 192 ίππους και 483 Nm ροπής.

Η Urus SE μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και το 0-200 σε μόλις 11,4, φτάνοντας τελική ταχύτητα των 312 χλμ./ώρα. Αυτά τα στοιχεία καθιστούν την έκδοση SE την πιο ισχυρή Urus και το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην κατηγορία, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία Super SUV.

 

Σχεδιασμός και αεροδυναμική

Η Lamborghini Urus SE επαναπροσδιορίζει τους στιλιστικούς κανόνες ενός μοντέλου που άλλαξε τα πρότυπα της σχεδίασης SUV, ενώ ταυτόχρονα οι γραμμές της έχουν ενημερωθεί με στόχο τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης. Η σχεδίαση αναδεικνύει τη δυναμική της, τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα της Urus SE. Στο μπροστινό μέρος βρίσκουμε ένα νέο καπό που θυμίζει ορισμένες νέες στυλιστικές έννοιες που εισήγαγε η Revuelto. Άλλα νέα στοιχεία περιλαμβάνουν τους νέους προβολείς με τεχνολογία LED matrix, έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μια νέα μπροστινή μάσκα.

Το εσωτερικό

Η καμπίνα της Urus SE έχει ενημερωθεί για να τονίσει το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό DNA της Lamborghini, με νέες λύσεις σε όλο το μπροστινό τμήμα του ταμπλό και τονίζοντας την ελαφριά αίσθηση που έχει ήδη εισαχθεί στη Revuelto. Μια μεγαλύτερη οθόνη – τώρα 12,3 ιντσών – που είναι εγκατεστημένη στο κέντρο του ταμπλό διαθέτει μια νέα έκδοση της διεπαφής ανθρώπινης μηχανής (HMI) που είναι ακόμη πιο εύχρηστη με ενημερωμένα γραφικά, σύμφωνα με αυτά της Revuelto. Οι σχεδιαστές της Lamborghini Centro Stile έστρεψαν επίσης τη σχεδιαστική εστίασή τους στους αεραγωγούς, τα στοιχεία επένδυσης από ανοδιωμένο αλουμίνιο.

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την προαναφερθείσα οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ενσωματωμένη στο κέντρο του ταμπλό και στην καρδιά του συστήματος Infotainment Lamborghini (LIS). Περιλαμβάνει επίσης ένα αποκλειστικό σύστημα τηλεμετρίας για το SE και νέες οθόνες που σχετίζονται με το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης.

Urus SE

Τέσσερις διαφορετικές προσωπικότητες

Στο κέντρο της κονσόλας, η μονάδα «tamburo» χρησιμοποιείται για την επιλογή των διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης. Χάρη στην εισαγωγή του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, τα 6 προγράμματα οδήγησης της Urus συνδυάζονται με τέσσερις νέες Electric Performance Strategies (EPS), για συνολικά 11 επιλογές στην Urus SE. Οι λειτουργίες Strada, Sport και Corsa (για χρήση δρόμου και πίστας) και οι λειτουργίες Neve, Sabbia και Terra (για επιφάνειες με διαφορετική πρόσφυση από την άσφαλτο) συνοδεύονται τώρα από τις επιλογές EV Drive, Hybrid, Performance και Recharge.

Όλες οι ειδήσεις

Νέο Tesla Model 3 Performance: Για δυνατές συγκινήσεις!

Νέο Opel Grandland: Κομψό, δυναμικό, ευρύχωρο και ηλεκτρικό!

Νέα Cayenne GTS: Ακρίβεια και δυναμισμός by Porsche

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο