EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στη Super Ειδική Παπάγου με την Integrale

sti-super-eidiki-papagou-me-tin-integrale-713201

Με την εμφάνισή της η μπλε Integrale ξεσηκώνει σφυρίγματα από το στρατόπεδο. Είναι η guest star στη Super Ειδική Παπάγου. True story.

Γράφει με τα τέσσερα στο ξεκίνημα; Γράφει. Οι φαντάροι απέναντι στο Πεντάγωνο το ξέρουν. Ξέρουν και τον ήχο που κάνει όταν γράφει με τα τέσσερα. Με την εμφάνισή της η μπλε Integrale ξεσηκώνει σφυρίγματα από το στρατόπεδο. Την έχουν ξαναδεί την εκκίνηση. Για εμένα πάλι είναι η πρώτη φορά.

Η Super Ειδική Παπάγου δεν ήταν συγκεκριμένη διαδρομή. Ήταν όμως συγκεκριμένη ώρα. Στην πιο νεκρή περιοχή της αστικής Αττικής, μετά τις τρεις το πρωί, το 1996 ήταν πολύ ήσυχο.

Τουλάχιστον μέχρι να αρχίσει η Super Ειδική Παπάγου. Από τη διασταύρωση της Κύπρου με τη Μεσογείων. Και ξανά πίσω, μέχρι εκεί που σήμερα είναι το μετρό.

Το γέμισμα μέχρι τα 200 είναι γρήγορο. Και μέχρι να ξεπεράσεις τον ήχο και τη θέα του κοντέρ να ανεβάζει τόσο γρήγορα όσο το στροφόμετρο στο ανάποδο ταμπλό της Delta, η πλατεία, στα σχολεία, εκεί που αριστερά σήμερα είναι το Verde, έρχεται πολύ γρήγορα.

Κυνηγώντας πεζοδρόμια μετά κλαυθμών

Η πλατεία των δακρύων. Με πολύ όμορφο σχήμα ματιού, αλλά πολύ ψηλά κράσπεδα.

Δέκα χρόνια αργότερα είχα μαζέψει από ‘κει, κατεβαίνοντας νύχτα μόνος μου, μια παρέα πιτσιρικάδες που είχαν καθίσει δίπλα σε ένα παρκαρισμένο Golf GTI και τσακώνονταν.

Είχαν υπολογίσει πώς να βρεθούν μετά τα μεσάνυχτα έξω από το σπίτι. Είχαν υπολογίσει πως να «τσιμπήσουν» τα κλειδιά από νωρίς.

Είχαν ακόμα υπολογίσει πώς θα έκαναν τη μάνα τού πιο φωνακλά να παρκάρει το Golf μπροστά από τη CLK ώστε να το βγάλουν χωρίς να πρέπει να κουνήσουν δύο αυτοκίνητα. Δεν είχαν υπολογίσει όμως πόσο ψηλά είναι τα κράσπεδα.

Και εκεί, καθιστοί, τσακώνονταν. Το Golf, στο ανέβασμα της πλατείας «με πολλά», είχε ακουμπήσει. Kαι είχε αφήσει την τελευταία του ανάσα, από τη αριστερή ζάντα, μέχρι σίγουρα και τα ημιαξόνια, πάνω στο κράσπεδο.

Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Peugeot 208 με τους 100 ίππους

Ασφάλεια: Τα συστήματα αυτόματης πέδησης δεν βλέπουν μοτοσυκλέτες

Δοκιμάζουμε το πρακτικό και αυτόματο νέο Volkswagen T-Cross

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο