ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή Isuzu D-MAX Double Cab 1.9 TD Auto: Σταθερή αξία!

dokimi-isuzu-d-max-double-cab-1-9-td-auto-statheri-axia-682509

Διατηρώντας τον επαγγελματικό του χαρακτήρα, το νέο D-MAX υπόσχεται περισσότερη περιπέτεια, καλύτερη οικονομία καυσίμου, έχοντας ταυτόχρονα σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και μοντέρνα εμφάνιση.

του Τρύφωνα Αλεξόπουλου, φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Λίγες εταιρείες έχουν την εμπειρία που έχει η Isuzu στα επαγγελματικά οχήματα και τα Pickup. Ποια είναι άλλωστε τα απαραίτητα συστατικά για την κατασκευή ενός αξιόπιστου Pick-Up; Η τετρακίνηση, οι δυνατότητες κίνησης σε άγρια εδάφη, ο μεγάλος χώρος φόρτωσης και ένας κινητήρας πετρελαίου. Μπορεί πλέον, διανύοντας την χρυσή περίοδο της ηλεκτροκίνησης, να μην χρίζουμε τους κινητήρες πετρελαίου ως απαραίτητους για ένα αυτοκίνητο συχνά, εδώ όμως ταιριάζει γάντι.

Η Isuzu λοιπόν, έχει ξεπεράσει προ πολλού το ορόσημο των 27 εκ. κινητήρων ντίζελ, ενώ κατασκευάζει Pick-Up από το 1963 και επαγγελματικά οχήματα από το 1922. Το D-MAX, έκανε την παρθενική εμφάνιση του το 2002, ακολουθώντας το Faster, και πλέον βρίσκεται στην τρίτη γενιά, η οποία είναι η πιο ικανή, η πιο αποδοτική, η πιο όμορφη και διαθέτει όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Στο νέο D-MAX ξεχωρίζει η αγριεμένη μπροστινή όψη, με τα BI-Led φώτα, τη μεγάλη μαύρη μάσκα και τον αεροδυναμικό προφυλακτήρα. Τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα από ποτέ, ενώ πλέον υπάρχει και ένα σκαλοπάτι στον πίσω προφυλακτήρα για ευκολότερη πρόσβαση στην καρότσα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το μήκος του διπλοκάμπινου αγγίζει τα 5,26 μ.,το πλάτος τα 1,87 μ., το ύψος τα 1,79 μ.  και το μεταξόνιο ξεπερνάει τα 3,12 μ.

Το εσωτερικό έχει απλή σχεδίαση αλλά διαθέτει όλα τα απαραίτητα σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού. Η κεντρική οθόνης αφής έχει πολύ βασικό λογισμικό αλλά υποστηρίζει ενσύρματη σύνδεση με Android Auto ή Apple Carplay και φτάνει τις 9” στις πλούσιες εκδόσεις, οι οποίες εξοπλίζονται επίσης με δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα καθίσματα, οκτώ ηχεία, κάμερα οπισθοπορείας και μια πλήρης σουίτα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκούντως καλή, με αρκετά σκληρά πλαστικά, όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας και αρκετά καλή συναρμογή. Από την άλλη η πρακτικότητα είναι εξαιρετική, αφού διαθέτει μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και τα μικροπράγματα τους.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας 1.900 κ.εκ. από την προηγούμενη γενιά, με αρκετές όμως αναβαθμίσεις για καλύτερη απόδοση και οικονομία καυσίμου. Αποδίδει 163 ίππους και 360 Nm ροπής και σύμφωνα με την Isuzu χρειάζεται κάτι λιγότερο από 13” για τα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική να περιορίζεται στα 180. Τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, θα κινηθεί με άνεση χάρη στην μεγάλη ροπή από τις 2.000 σ.α.λ., και θα διατηρήσει τη δύναμη στο μεσαίο φάσμα στροφών. Είναι λίγο θορυβώδης χαμηλά, όχι όμως με την κακή έννοια. Θα λέγαμε ότι θυμίζει ένα σύνολο μεγαλύτερου κυβισμού.

Η ανάρτηση του αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας στο πίσω μέρος. Δεν είναι σίγουρα το πιο άνετο Pick-up και μπορεί να ενοχλήσει λίγο σε δρόμο με αλλεπάλληλες ανωμαλίες, χάρη όμως στο νέο πλαίσιο τύπου σκάλας, που είναι πιο άκαμπτο, δεν μεταφέρονται κραδασμοί στο εσωτερικό. Τη ρύθμιση δεν τη λες σφιχτή πάντως, οπότε σε γενικές γραμμές είναι σχετικά άνετο, αλλά ταυτόχρονα αντέχει στη σκληρή χρήση και στο φόρτωμα της καρότσας.

Εντός δρόμου είναι αρκετά άνετο και ευκολοδήγητο, με καλή ποιότητα κύλισης, καλή ορατότητα αλλά και με τις αναμενόμενες παραχωρήσεις που συνοδεύουν ένα Pick-up, όπως το μεγάλο κύκλο στροφής που αγγίζει τα 13 μέτρα . Εκτός δρόμου όμως είναι που «δείχνει τα δόντια του». Η τετρακίνηση, που επιλέγεται από τον οδηγό μέσω του σχετικού διακόπτη, συνοδεύεται από βοηθητικό κιβώτιο κοντών σχέσεων. Το πίσω διαφορικό μπορεί επίσης να κλειδωθεί για τα δύσκολα σημεία. Οι γωνίες  προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι πάνω από ικανοποιητικές, ενώ μπορεί να διασχίσει υδάτινο κώλυμα βάθους 800 χλστ.

Το D-MAX αποτελεί σταθερή αξία στη κατηγορία του, προσφέροντας έναν ισορροπημένο χαρακτήρα. Συνδυάζει την άνεση και τη καθημερινή χρηστικότητα, με πολλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και επαγγελματικής χρήσης φυσικά. Στις πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού διαθέτει και όλο τον απαραίτητο σύγχρονο εξοπλισμό.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο