ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάναμε 100.000 χιλιόμετρα με το Audi Q4 e-Tron – Τι έγινε με την μπαταρία;

kaname-100-000-chiliometra-me-to-audi-q4-e-tron-ti-egine-me-tin-bataria-702340

Με το νέο Audi Q4 e-tron γράψαμε 100.000 χιλιόμετρα. Κάναμε όλα τα σέρβις και απαντάμε σε όλες τις ερωτήσεις σας. Κόστη, προβλήματα και όσα αφορούν την μπαταρία!

του Alessio Viola, Απόδοση: Νίκος Μαρινόπουλος, Φωτογραφίες: Alejandro Gil Delgado

Ξεκινήσαμε αυτή τη δοκιμή προκειμένου να δούμε τι προβλήματα θα κληθεί να αντιμετωπίσει ένας κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου μετά από πολλά χιλιόμετρα. Το Audi μάς έριξε άκυρο. Ούτε ένα πρόβλημα δεν έβγαλε, για να ’χουμε κάτι να γράψουμε…

Συνήθως, σε μια δοκιμή μακράς διαρκείας, τα στοιχήματα μεταξύ των μελών της συντακτικής ομάδας μπαίνουν σχετικά με τον αριθμό των βλαβών που θα παρουσιαστούν και στα πόσα χιλιόμετρα αυτές θα παρουσιαστούν. Στην περίπτωση του Audi Q4 e-tron Sportback άλλο ήταν το στοίχημα. Μετά από πόσους μήνες θα καταφέρουμε να διανύσουμε τα 100.000 χιλιόμετρα. Το άγχος της αυτονομίας και η αστάθεια των υποδομών (δεν μετράει μόνο ο αριθμός των εγκατεστημένων φορτιστών, αλλά και πόσοι από αυτούς είναι εν λειτουργία) ενδεχομένως θα απέτρεπαν πολλούς από το να επιλέξουν το Q4 e-tron για μια εξόρμηση στην επαρχία. Αυτό όμως ήταν το ζητούμενο για τη δοκιμή μας. Να δοκιμάσουμε το Q4 e-tron στα ταξίδια και όχι στην πόλη, όπου όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαπρέπουν. Τελικά, χρειάστηκαν 16 μήνες. Από τις 26 Ιουνίου 2022 έως τις 9 Οκτωβρίου 2023.

Εποποιία

Το «Quattroruote» είναι ένα από τα ελάχιστα περιοδικά σε ολόκληρο τον κόσμο που τολμά να διεξάγει δοκιμές μακράς διαρκείας. Πριν από 40 χρόνια, έλαβε χώρα το έπος του Citroën Axel. Γαλλικές ρίζες, κατασκευή στη Ρουμανία, ας πούμε απλά ότι δεν είχαμε μεγάλες προσδοκίες. Τοποθετήθηκε μια προέκταση για να μπορούμε να συμπληρώνουμε λιπαντικό και κατόπιν το καπό του σφραγίστηκε από συμβολαιογράφο. Το ζητούμενο ήταν πόσο θα ζήσει. Τελικά, μας διέψευσε. Κατάφερε να συμπληρώσει 93.000 χιλιόμετρα πριν ακινητοποιηθεί. Πριν από 30 χρόνια, μια Citroën ZX 1.4 έγραψε στα χέρια μας 120.000 χιλιόμετρα. Πέρα από καύσιμα, το μόνο που «ζήτησε» ήταν τακάκια και δισκόφρενα. Τι χάλασε; Το λαμπάκι της πίεσης του λαδιού. Ακόμα και τα μπουζί, που η εταιρία συνιστούσε να αντικατασταθούν στα 20.000 χιλιόμετρα, λειτούργησαν άψογα σχεδόν ως το τέλος της δοκιμής. Όλα αυτά δεν τα γράφουμε για να ευλογήσουμε τα γένια μας. Μέσα από αυτές τις δοκιμές βιώνουμε κι εμείς την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Στο Axel σφραγίσαμε το καπό για να μην μπορεί να μπει χέρι, ενώ στο Q4 e-tron η δοκιμή ξεκίνησε με δεδομένο ότι δεν θα χρειαστεί να περάσει καν από κάποιο συνεργείο. Στα 54.545 χιλιόμετρα, όμως, λυγίσαμε. Επενδύσαμε 70 ευρώ για μια σύντομη επίσκεψη στο συνεργείο. Συμπλήρωση υγρού πλύσης παρμπρίζ, οπτικός έλεγχος στα ελαστικά και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Όλα καλά. Με την ευκαιρία, οι τεχνικοί της Audi συμπλήρωσαν και ψυκτικό υγρό για την μπαταρία. Ωστόσο, μας διαβεβαίωσαν ότι η απουσία μικρής ποσότητας ψυκτικού υγρού δεν θα άλλαζε κάτι στη δοκιμή μας. Περισσότερο για εμάς, για ψυχολογικούς λόγους, έγινε η επίσκεψη. Όχι επειδή το ζήτησε το αυτοκίνητο.

Δεν ήταν πάντοτε έτσι τα πράγματα. Πάμε πολύ πίσω, στα πρώτα χρόνια του «Quattroruote». Τον Φεβρουάριο του 1958 δημοσιεύτηκε η δοκιμή μακράς διαρκείας (161.000 χιλιόμετρα) της Lancia Appia. Χρειάστηκε μία ολόκληρη σελίδα για την καταγραφή όλων των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν. Μεταξύ άλλων, επισκευή βάσης κινητήρα, εμπρόσθιας ανάρτησης και κυλινδροκεφαλής. Η τελευταία επισκευάστηκε δύο φορές: στα 52.000 και στα 101.000 χιλιόμετρα. Ακόμα και σε πιο πρόσφατες εποχές, στη δοκιμή του Peugeot 307 το 2004, το «Ημερολόγιο Καταστρώματος», το τετράδιο που έχουμε μέσα στο αυτοκίνητο για να καταγράφουμε τα σχόλιά μας, οι σημειώσεις μας, ξεπέρασε τις 40 σελίδες. Λίγο καλύτερο το Renault Mégane του ίδιου έτους, οι σημειώσεις μας ήταν μόλις 30 σελίδες. Το 2011, στο βιβλίο συμβάντων της Jaguar XF (100.000 χιλιόμετρα), οι σημειώσεις μας γέμισαν 32 σελίδες.

Άριστα Δέκα

Συγκριτικά, στο βιβλίο συμβάντων του Audi συμπληρώσαμε μόλις 12 γραμμές. Αυτό και μόνο δείχνει πόσο καλά επετέλεσε το Q4 e-tron τη δουλειά του. Και σε αυτές τις 12 γραμμές δεν καταγράψαμε βλάβες, αλλά ενοχλήσεις ή προειδοποιητικές λυχνίες που σύντομα έσβησαν μόνες τους. Το σύστημα πολυμέσων ήταν αυτό με τα περισσότερα «προβλήματα», αν και τελικά δεν απαιτήθηκε να μπει χέρι. Ακόμα και off the record, όταν τα κλειδιά του πήγαιναν από χέρι σε χέρι, όλα τα σχόλια ήταν κολακευτικά.

Σήμερα, μετά τη συμπλήρωση της δοκιμής μακράς διαρκείας, ελάχιστες είναι οι ενδείξεις που προδίδουν τον εξαψήφιο αριθμό στο χιλιομετρητή. Η στεφάνη του τιμονιού είναι σε πολύ καλή κατάσταση, με ελάχιστη διαφορά απ’ όταν ήταν καινούργια. Το δερμάτινο κάθισμα του οδηγού είναι επίσης σε καλή κατάσταση, έχοντας αποκτήσει μικρή φθορά από την εναλλαγή δεκάδων οδηγών. Όλα αυτά που γράφουμε στις δοκιμές για την ποιότητα της Audi αποδείχθηκαν περίτρανα στην πράξη.

Και μια σύντομη αναφορά στην κατανάλωση. Στα 100.000 χιλιόμετρα, η μέση κατανάλωση ήταν 23,3 kWh/100 χλμ. Μπορεί να φαίνεται υψηλή, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι, σε αντίθεση με τα θερμικά αυτοκίνητα, στα ηλεκτρικά, η μέση κατανάλωση μειώνεται στην πόλη και αυξάνεται στην εθνική.

Τα στοιχεία που πρέπει να ξέρετε

100.753 χιλιόμετρα σε 16 μήνες

23.201kWh

4 σετ ελαστικών (2 θερινά, 2 χειμερινά)

141,22 ευρώ κόστος συντήρησης

Από αυτά τα στοιχεία, εκείνο που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι το χαμηλό κόστος συντήρησης. Όσοι επιλέξουν το Q4 e-tron σήμερα θα έχουν διπλό όφελος. Χάρη στον νέο κινητήρα APP550 που αποδίδει 286 ίππους (82 περισσότερους) και υπόσχεται ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση (562 χιλιόμετρα αυτονομίας).

Στοιχεία φόρτισης:

Κατά τη διαδικασία της φόρτισης, δεν μεταφέρεται ολόκληρη η ποσότητα ενέργειας που βγαίνει από το σταθμό φόρτισης στην μπαταρία. Υπάρχουν και απώλειες, οι οποίες εξηγούν τη διαφορά μεταξύ των kWh που καταναλώθηκαν και των kWh που πληρώθηκαν. Οι kWh που παρήχθησαν κατά το φρενάρισμα μείωσαν τη συνολική κατανάλωση. Στο τέλος της δοκιμής, το τέταρτο σετ ελαστικών ήταν ακόμα στο 60%.

Έναρξη δοκιμής: 26 Ιουνίου 2022

Τέλος δοκιμής: 9 Οκτωβρίου 2023

Διανυθέντα χιλιόμετρα: 100.753

kWh που πληρώθηκαν: 23.201

kWh που καταναλώθηκαν: 21.344

Μέση κατανάλωση: 23,3 kWh/100 χλμ.

Ελαστικά: 4 σετ (2 θερινά, 2 χειμερινά)

Ημερολόγιο καταστρώματος

Με Bold τα διανυθέντα χιλιόμετρα

  • 19.851 Το σύστημα πολυμέσων επανεκκινεί δίχως λόγο
  • 20.806 Για λίγα λεπτά, το κλιματιστικό βγάζει ζεστό αέρα χωρίς να το θέλουν οι επιβάτες
  • 24.618 Σε ολισθηρές επιφάνειες, το ESP παρεμβαίνει πολύ νωρίς
  • 43.252 Αλλαγή υαλοκαθαριστήρων
  • 44.589 Ελαφρώς παρεμβατικό το σύστημα διατήρησης λωρίδας
  • 45.101 Με εξωτερική θερμοκρασία στους -15οC, το εμπρός δεξί παράθυρο μπλόκαρε
  • 46.851 Αντικαταστάθηκε η μπαταρία στο τηλεχειριστήριο
  • 46.871 Συνεχείς δυσλειτουργίες του συστήματος infotainment, ειδικά με το CarPlay
  • 54.545 Επίσκεψη στο συνεργείο όπου συμπληρώθηκε ψυκτικό υγρό στην μπαταρία
  • 63.205 Περιστασιακά, ακούγεται ένα «κλικ» από τον ανεμιστήρα του κλιματισμού
  • 77.621 Ενημέρωση λογισμικού
  • 90.233 Σε ταχυφορτιστή, η φόρτιση σταμάτησε στο 68% δίχως λόγο

Αναβάθμιση ουσίας

Το πακέτο λογισμικού ΜΕ 3.2, η εγκατάσταση του οποίου διαρκεί περίπου μισή μέρα, φέρνει ουσιαστικές αναβαθμίσεις για το Q4 e-tron. Πέρα από ορισμένες λεπτομέρειες, προστέθηκε η δυνατότητα επιλογής ορίου φόρτισης, προκειμένου να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση η μπαταρία για μεγαλύτερο διάστημα. Επιπλέον, η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε συνεχές ρεύμα αυξήθηκε από τα 125 στα 135 kW. Στο γράφημα, φαίνεται η διαφορά πριν και μετά την ενημέρωση.

Στο συνεργείο για έλεγχο

Λίγο μετά τα 50.000 χιλιόμετρα, αισθανθήκαμε ότι θα έπρεπε να πάμε το αυτοκίνητο για έναν έλεγχο. Δεν ήταν απαραίτητο, εφόσον η Audi αναφέρει στο βιβλίο συντήρησης τον περιοδικό έλεγχο κάθε δύο χρόνια, δίχως περιορισμό στα χιλιόμετρα. Θα το χαρακτηρίζαμε σαν pit-stop, όπου αντικαταστάθηκαν το φίλτρο γύρης, τα υγρά φρένων και συμπληρώθηκε ψυκτικό υγρό στην μπαταρία. Το τελευταίο ήταν και το μόνο που ζήτησε το Q4 καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής. Το κόστος της επίσκεψης ήταν περίπου 70 ευρώ. Άλλα τόσα είχαμε δώσει λίγο νωρίτερα για την αντικατάσταση των υαλοκαθαριστήρων. Σε σύνολο 100.000 χιλιομέτρων, 140 ευρώ.

Συνολικά έξοδα: Τα αναμενόμενα

Το Audi επιβεβαίωσε αυτό που για εμάς ήταν αναμενόμενο, αλλά δεν είχε αποδειχθεί στην πράξη. Ο οδηγός ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, πέρα από το μειωμένο κόστος συντήρησης, ωφελείται και από το περιορισμένο κόστος ανεφοδιασμού. Επιλέγοντας τη σωστή συνδρομή και εκμεταλλευόμενοι το χαμηλό κόστος της οικιακής χρέωσης, το κόστος ανεφοδιασμού (με ρεύμα, προφανώς) μπορεί να είναι πολύ χαμηλό. Αρκεί να προγραμματίσει κανείς το ταξίδι του και να επιλέξει να φορτίσει εκεί όπου οι χρεώσεις είναι χαμηλές.

  • Ηλεκτρική ενέργεια      7.715 ευρώ
  • Περιοδική συντήρηση  70,83 ευρώ
  • Υαλοκαθαριστήρες       70,39 ευρώ
  • Ελαστικά        3.700 ευρώ
  • ΣΥΝΟΛΟ       11.556,22

Ψηφιακό σπάσιμο νεύρων

Παραδοσιακά, στις δοκιμές μακράς διαρκείας γίνεται λόγος για φθορά στους κυλίνδρους, χαμηλή συμπίεση, διαρροές λιπαντικού κ.τ.λ. Με λίγα λόγια, για σοβαρά θέματα που «πονάνε» το πορτοφόλι σου. Τίποτα από αυτά δεν δείχνει να αφορά το Q4 e-tron. Κάτι το προφανές από μηχανολογικής απόψεως, αλλά ισχύει και από οικονομικής απόψεως. Το πιο ενοχλητικό που βιώσαμε ήταν οι δυσλειτουργίες του συστήματος πολυμέσων. Οι οποίες πολλές φορές είχαν ως αποτέλεσμα την ανεπιθύμητη επανεκκίνηση του συστήματος, μαύρες οθόνες και δυσκολία στη σύνδεση με το Apple CarPlay. Όλα αυτά κυριάρχησαν στα πρώτα 77.000 χιλιόμετρα. Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού, το σύστημα ήταν πολύ πιο σταθερό.

Φθορά; Σχεδόν μηδενική

Τα χιλιόμετρα κύλισαν πολύ ομαλά και δίχως το παραμικρό πρόβλημα. Ήμασταν βέβαιοι ότι η αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου δεν θα επεφύλασσε μεγάλες εκπλήξεις. Πλέον, μπορούμε να το γράψουμε με βεβαιότητα. Το Q4 e-tron εξακολουθεί να είναι σε άριστη κατάσταση, ακόμα και τώρα που ελέγξαμε κάθε σπιθαμή του. Αναρτήσεις, ημιαξόνια, αμάξωμα, τα πάντα είναι σε άριστη κατάσταση.

Δίσκοι-Τακάκια

Βγαίνοντας από τη γραμμή παραγωγής, έχουν πάχος 30 χιλιοστά. Πλέον, έχουν απομείνει 29,5, με το όριο για την αλλαγή τους να είναι τα 28,5 χιλιοστά. Αυτό σημαίνει ότι έχουν διανύσει περίπου το ένα τρίτο της διάρκειας ζωής τους. Σε άριστη κατάσταση και τα τακάκια. «Φαγώθηκαν» περίπου 3,2 χιλιοστά και απομένουν 7,5 χιλιοστά για την αντικατάσταση. Σε αντίθεση με άλλες εταιρίες, η Audi δεν θέτει χρονικά όρια για την αντικατάστασή τους. Όλα καλά και στον πίσω άξονα, όπου υπάρχουν ταμπούρα. Από τα αρχικά 4,55 χιλιοστά, έχουν απομείνει 3,55 και πάνω, καθώς δεν είναι ομοιόμορφη η φθορά σε αυτόν τον τύπο φρένων.

Σε άριστη κατάσταση και η μπαταρία

Κατά μία έννοια, αυτή είναι η όλη ουσία της δοκιμής μακράς διαρκείας. Η κατάσταση της υγείας της μπαταρίας. Η αποσυναρμολόγησή της απαιτεί την αφαίρεση 108 βιδών, 26 κεντρικών και 82 περιφερειακών. Ο έλεγχος της κατάστασης της υγείας της απαιτεί χημική ανάλυση, γι’ αυτό και απευθυνθήκαμε σε ειδικούς. Το πόρισμά τους είναι καθησυχαστικό. Μετά από 100.000 χιλιόμετρα δεν υπάρχουν κατεστραμμένες κυψέλες και η μπαταρία έχει πέσει στο 94,4%. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι με τα όργανα μετρήσεών μας καταγράψαμε μια απροσδόκητη αύξηση κατά περίπου 2 kWh στη χωρητικότητα της μπαταρίας (από τον Ιούνιο του 2023). Αυτά αντιστάθμισαν εν μέρει τη φυσιολογική φθορά της μπαταρίας. Άρα, εάν αφαιρέσουμε αυτές τις 2 kWh, η μπαταρία θα είχε πέσει στο 92%. Απόλυτα γραμμική, λοιπόν, η φθορά της μπαταρίας. Με σύντομους υπολογισμούς, εάν η φθορά παραμείνει εξίσου γραμμική, η μπαταρία του Q4 e-tron θα αντέξει για 360.000 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί αντικατάσταση. Η ανάλυση έδειξε επίσης ότι οι κυψέλες εξακολουθούν να είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις τάσεις μεταξύ τους, κάτι που αποτελεί εξίσου σημαντική ένδειξη για την καλή κατάσταση της μπαταρίας.

Ειδικά μετά από τόσα χιλιόμετρα. Στην πράξη, μερικά χιλιοστόβολτα διαφοράς αρκούν για να ενεργοποιήσουν το BMS (Battery Management System), το ηλεκτρονικό σύστημα που επιβλέπει τη λειτουργία της μπαταρίας. Επιστρέφοντας στη διαφορά των 2 kWh, η γερμανική εταιρία ούτε διαψεύδει, μα ούτε επιβεβαιώνει το γεγονός. Δεν κατάφερε, ωστόσο, να μας πείσει ότι είναι τελείως συμπτωματική με την αναβάθμιση του λογισμικού, καθώς ο συγχρονισμός ήταν αυτό που ονομάζουμε «τέλειος». Δεν είναι κάτι το κακό. Με την πάροδο του χρόνου, η εταιρία έκρινε ότι μπορούσε να μειώσει το «μαξιλαράκι ασφαλείας» που εξασφαλίζει την υγεία της μπαταρίας (5 kWh στη συγκεκριμένη περίπτωση). Άρα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι «απελευθέρωσε» δύο επιπλέον κιλοβατώρες προς χρήση, διατηρώντας ένα μαξιλαράκι 3 kWh. Με δεδομένο ότι το επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων της γερμανικής εταιρίας πιστοποιεί την μπαταρία των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ζητήσαμε να λάβουμε το πιστοποιητικό για το Q4 e-tron που δοκιμάσαμε. 94% έγραφε, αριθμός καθησυχαστικός και για έναν ακόμα λόγο. Επιβεβαίωσε την ακρίβεια των οργάνων μας, αλλά και την ειλικρίνεια του αντιπροσώπου. Εάν το ποσοστό είναι κάτω από το 70%, με βάση τους όρους της εγγύησης (οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα), δικαιούσαι να ζητήσεις αντικατάσταση της μπαταρίας.

  • Η μπαταρία έχει μήκος 181,6 εκατοστά και πλάτος 144,7 εκατοστά. Το πάχος της είναι 14 εκατοστά. Η θερμοκρασία λειτουργίας της κυμαίνεται μεταξύ -28 και +60oC.
  • Η αφαίρεση της μπαταρίας διαρκεί μερικές ώρες. Ξεκινάτε ξεβιδώνοντας τις τέσσερις κεντρικές βίδες. Αφού ετοιμάσετε το ανυψωτικό για να υποστηρίξει τα 515 κιλά της μπαταρίας, αφαιρέστε τις 24 περιμετρικές βίδες και η μπαταρία είναι έτοιμη να βγει.

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία

Στα 100.753 χιλιόμετρα που διήνυσε, το Q4 e-tron μας κατέρριψε σχεδόν όλα τα κλισέ ή προκαταλήψεις (όπως το πάρει κανείς) που αφορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ακόμα και το νούμερο ένα, το άγχος της αυτονομίας. Το φορτίσαμε πολλές φορές σε ταχυφορτιστή υψηλής ισχύος, δίχως να επηρεαστεί η υγεία της μπαταρίας του. Σε αντίθεση με ό,τι διαβάζουμε σε αμερικάνικες μελέτες για τα προβλήματα που δημιουργούν οι ταχυφορτιστές υψηλής ισχύος στις μπαταρίες των Tesla. Αφήσαμε την μπαταρία του να αδειάσει και εν συνεχεία, αφού φόρτισε στο 100%, δεν βγάλαμε το καλώδιο. Κανένα πρόβλημα, σε αντίθεση με τα κλισέ. Γενικά, δεν αντιμετωπίσαμε το παραμικρό ουσιαστικό πρόβλημα. Βέβαια, τα συμπεράσματα αυτά αφορούν μόνο το συγκεκριμένο Q4 e-tron. Δεν έχουμε κάποιο ευρύ στατιστικό δείγμα, όπως ο αμερικάνικος οργανισμός Consumer Report. Στην έκθεση του περί αξιοπιστίας του 2023, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποδείχθηκαν κατά 79% λιγότερα αξιόπιστα σε σχέση με τα θερμικά, σε δείγμα 330.000 αυτοκινήτων. Δεν αμφισβητούμε το συμπέρασμα, απλά το δικό μας Q4 e-tron αρνήθηκε πεισματικά να πάει στο συνεργείο. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει ότι ακόμα και μεταξύ των κατασκευαστών EV, όσοι έχουν μεγαλύτερη εμπειρία αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα. Η πλατφόρμα ΜΕΒ κυκλοφορεί από το 2020, αλλά τα πρώτα ηλεκτρικά e-Golf κυκλοφορούν από το 2014. Για να μην πούμε για τα πρωτότυπα Elektro-Golf του 1976.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Q4 etron Sportback

Στοιχεία κατασκευαστή αυτοκινήτου δοκιμής

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ηλεκτροκινητήρας

Πίσω, σύγχρονος με μόνιμους μαγνήτες

Μέγιστη ισχύς: 204 ίπποι

Μέγιστη ροπή: 310 Nm

Μετάδοση

Πίσω κίνηση

Μειωτήρας σταθερής σχέσης

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 161 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 8,3 δλ.

Κατανάλωση ενέργειας

Δοκιμής: 23,3kWh/100 χλμ.

Μπαταρία

Ιόντων λιθίου, 352 V, 82 kWh (77 ωφέλιμες)

Βάρος: 515 κιλά

Φόρτιση

AC 11 kW

DC 135 kW στα 400 V

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χιλ.: 4.590 x 1.870 x 1.610

Μεταξόνιο 2.760 χιλ.

Βάρος 2.120 κιλά

Χώρος αποσκευών

535-1.460 λίτρα

Τιμή αγοράς

Βασική έκδοση: 60.900 €

Όλες οι ειδήσεις

Pagani Huayra R Evo: Ένα πρωτότυπο Λε Μαν για… κοινούς θνητούς!

Η Abarth αποκαλύπτει το 600e των 240 ίππων

Δοκιμή BMW X6 xDrive 30d: Υπεραφθονία

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο