Το νέο Opel Frontera έχει πολλά βέλη στο τόξο του, με ένα από αυτά να είναι αναμφίβολα η ανταγωνιστική τιμή του
του Andrea Rapelli, απόδοση: Autotypos Team
Το είχαμε δει στα τέλη της δεκαετίας του ’90, με έναν σκληρό εκτός δρόμου χαρακτήρα, αλλά τώρα το ξαναβλέπουμε ως ένα ολοκληρωμένο SUV. Αλλά περιμένετε πριν αρχίσετε τις βιαστικές κρίσεις: το Opel Frontera έχει πολλά βέλη στο τόξο του. Ένα από αυτά είναι αναμφίβολα η τιμή: από 24.500 έως 28.000 ευρώ για το υβριδικό βενζίνης, από 29.900 έως 31.900 για το ηλεκτρικό. Με δύο εκδόσεις (Edition και GS) και παραδόσεις από την άνοιξη.
Στυλάτος σχεδιασμός
Βασισμένο στην πλατφόρμα Citroën C3 Aircross (το ίδιο με το Grande Panda), το Opel Frontera έχει μήκος 4,39 μέτρα από τον έναν προφυλακτήρα στον άλλο και μια σημαντική φυσική παρουσία γεμάτη με ενδιαφέρουσες ιδέες. Προσωπικά, βλέπω μερικά τμήματα από τη Land Rover στο πίσω μέρος και μου αρέσει πολύ η ιδέα των λευκών τροχών με μαύρα πλαστικά καλύμματα μπουλονιών (προαιρετικοί στη βασική έκδοση) και στη συνέχεια την οροφή, πάντα σε λευκό. Για μια βασική εμφάνιση, όχι φτωχή, αλλά με συγκεκριμένο στυλ.
Χώρος και απλότητα
Ανοίξτε την πόρτα και αυτό γίνεται ξεκάθαρο. Το κλειδί είναι κλασικό, από αυτά που πρέπει να μπουν στην κλειδαριά και να γυρίσουν. Δεν υπάρχουν γιγαντιαίες οθόνες (10 ίντσες στον πίνακα οργάνων και το infotainment) και τα γραφικά των οθονών είναι απλά, όπως και τα μενού, αλλά χρειάζεται λίγος χρόνος για να εξοικειωθείτε με τις εντολές. Υπάρχουν Android Auto και Apple CarPlay χωρίς καλώδιο, η ασύρματη πλατφόρμα και τα μπροστινά καθίσματα εξοπλισμένα με εσοχή για να εκτονώνει την πίεση στη μέση. Στις πίσω θέσεις υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 460 λίτρων. Τα δύο καθίσματα στην πίσω σειρά (900 ευρώ, διαθέσιμα μόνο στο υβριδικό GS) είναι κατάλληλα για μικρά ταξίδια, ακόμα καλύτερα αν πρόκειται για παιδιά ή νέους.
Υβριδική δύναμη
Αν πρόκειται να επιλέξετε ένα υβριδικό Opel Frontera, η συμβουλή μου είναι να πάτε στο πιο ισχυρό, με τον υβριδικό κινητήρα 1,2 136 ίππων και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων: η ζωηράδα του είναι πειστική και η αλληλεπίδραση μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα και των τριών κυλίνδρων είναι αρμονική. Έτσι, μεταξύ άλλων, η κατανάλωση μπορεί εύκολα να είναι μεταξύ 5 και 6 λίτρα/100 χλμ. Μάλλον ακριβής φαίνεται και η απόκριση των αναρτήσεων και την ισπανική άσφαλτο, σχεδόν τέλεια. Σε μια μεγάλη ποικιλία διαδρομών, το Opel Frontera πατάει καλά στο έδαφος και εμπνέει πάνω από όλα σιγουριά: ό,τι χρειάζεται σε ένα τέτοιο όχημα.
Επίσης ηλεκτρικό
Οι 114 ίπποι του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος δεν είναι πολύ «ξύπνιοι», αλλά η ομαλότητα είναι εξασφαλισμένη. Με την μπαταρία των 44 kWh, σύμφωνα με την Opel, 305 χλμ. θα πρέπει να καλυφθούν με μια φόρτιση, ενώ μια έκδοση με αυτονομία 400 χλμ. αναμένεται για το επόμενο έτος. Ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι μόνο 7 kW: ο των 11 kW πρέπει να παραγγελθεί ξεχωριστά (400 ευρώ). Στις στήλες HPC, το Opel Frontera δέχεται έως και 100 kW, για 20-80% για περίπου 25 λεπτά. Έχετε ήδη καταλάβει ποια είναι, τουλάχιστον προς το παρόν και για εμάς, η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του Frontera.
Όλες οι ειδήσεις
Έρχεται το πιο προσιτό Τesla που έχει παραχθεί ποτέ;
Φόρμουλα 1: Με κινητήρες Ferrari το ντεμπούτο της Cadillac
Εξαγριωμένος πελάτης «εμβολίζει» αντιπροσωπεία αυτοκινήτων που του αρνήθηκε επιστροφή χρημάτων