Q-ELECTRIC

Αθήνα – Πόρτο Γερμενό με το Volvo C40 Recharge

athina-porto-germeno-me-to-volvo-c40-recharge-645804

Δύο ηλεκτροκινητήρες, υψηλότερη ιπποδύναμη, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες, μα και – αναπόφευκτα – αυξημένο βάρος, το προφίλ του Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric, του πανέμορφου κουπέ SUV της Volvo.

To C40 Recharge Twin Pure Electric μοιράζεται, πλατφόρμα, μηχανικά μέρη και ηλεκτρονικά συστήματα με το αδελφό μοντέλο XC40. Η έκδοση της δοκιμής μας εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) που μεταδίδουν τη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τη συνολική ισχύ να φθάνει τους 408 ίππους, ενώ θηριώδης είναι και η μέγιστη ροπή των 660Nm. Η υψηλή απόδοση επέβαλε τη τοποθέτηση συστοιχίας μπαταριών χωρητικότητας 78 kWh, που σύμφωνα με τη κατασκευάστρια εταιρεία εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία (κατά WLTP) 444 χλμ. με μία φόρτιση.

Η διαδρομή που επιλέξαμε από Αθήνα προς Πόρτο Γερμενό περιλάμβανε κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ./ώρα, αλλά και κίνηση σε επαρχιακό κομμάτι με στροφές, καλύπτοντας μία συνολική διαδρομή 189 χλμ., με μοναδικό επιβαίνοντα τον οδηγό και το σύστημα κλιματισμού ανοιχτό καθ’ όλη τη διάρκεια της. Η πραγματική αυτονομία του Volvo C40 Recharge που καταγράψαμε εμείς στο τέλος της μικτής διαδρομής ήταν 360 χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση σταμάτησε στα 20,5 kWh/ 100 χλμ.

Το Volvo C40 Recharge διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW (εναλλασσόμενου ρεύματος) που επιτρέπει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε 8,15 ώρες. Βεβαίως μπορεί να συνδεθεί και σε στήλες ταχυφόρτισης συνεχούς ρεύματος στα 150 kW, με χρόνο πλήρους φόρτισης 32 λεπτά.

Αθήνα ————————————————- Πόρτο Γερμενό

Απόσταση 189 χλμ.

Μέση κατανάλωση 20,5 kWh/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 110 χλμ./ώρα) 19,8 kWh/100 χλμ.

Αυτονομία 360 χλμ.

Όλες οι ειδήσεις 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο