TOP NEWS

Νέα McLaren 750S: Αυξημένη ιπποδύναμη, μειωμένο βάρος

nea-mclaren-750s-afximeni-ippodynami-meiomeno-varos-666342

Η νέα McLaren 750S είναι ελαφρύτερη και ταυτόχρονα ισχυρότερη από το μοντέλο που ανικαθιστά.

Με την πρώτη ματιά, η 750S θυμίζει πολύ το αυτοκίνητο που αντικαθιστά, δηλαδή την McLaren 720S, που έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης πριν 6 χρόνια. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν αποτελεί ένα εντελώς νέο σχέδιο, αλλά την εξέλιξη της 720S, όπως ακριβώς η 650S ήταν μια εξέλιξη της 12C. Η νέα 750S βασίζεται στα θεμέλια της 720S, τελειοποιώντας κάποιες λεπτομέρειες, με το αποτέλεσμα να είναι το ελαφρύτερο, πιο ισχυρό και πιο ελκυστικό υπεραυτοκίνητο παραγωγής στην γκάμα της μάρκας. Η McLaren 750S θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις Coupe και Spider.

Οι μπροστινοί προβολείς μεταφέρονται από την 720S, όπως και ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων. Επίσης, η McLaren 750S διατηρεί το πλαίσιο μονοκόκ από ανθρακονήματα και την υδραυλικό σύστημα ανάρτησης σε τελειοποιημένη μορφή. Ο κινητήρας αποδίδει περισσότερη ισχύ απ’ ότι στην 720S, με τους μηχανικούς της McLaren να έχουν καταφέρει να αφαιρέσουν όσο περισσότερο περιττό βάρος γίνεται, ενώ διαθέτει ανάρτηση PCC III με ελαφριά εξαρτήματα και βελτιωμένη γεωμετρία. Η McLaren λέει πως το 30% των εξαρτημάτων της νέας 750S είναι νέα/αλλαγμένα.

Πίσω από την καμπίνα βρίσκεται ο V8 κινητήρας Μ840Τ της McLaren, με αυξημένη πίεση στα turbo και νέα ελαφριά έμβολα από την 765LT, με την ισχύ να φτάνει τους 740 ίππους και 800 Nm ροπής. Η νέα McLaren 750S είναι γρηγορότερη από την προκάτοχό της, επιταχύνοντας από στάση μέχρι τα 96 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, χάρη και στις κοντότερες σχέσεις της μετάδοσης. Τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα των 299 χλμ./ώρα να έρχεται σε 19,8 δευτερόλεπτα.

Το μεγαλύτερο επίτευγμα της McLaren, ωστόσο, είναι στον τομέα του βάρους. Η βρετανική μάρκα λέει πως η 750S οδηγεί την κούρσα στην κατηγορία, με αναλογία 579 ίππων ανά τόνο. Αυτός είναι ένας πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός, ειδικά αν αναλογιστούμε πως η Ferrari F8 Tributo διαθέτει αναλογία περίπου 500 ίππων ανά τόνο. Ωστόσο, αυτή η αναλογία είναι δυνατή μόνο στην ελαφρύτερη μορφή της 750S. Αποτέλεσμα της αυστηρής «δίαιτας» είναι το καθαρό βάρος των 1.281 κιλών, ενώ η έκδοση Spider με την αναδιπλούμενη σκληρή οροφή ζυγίζει 1.326.

Ένα νέο, μεγαλύτερο ενεργό πίσω φτερό αυξάνει την κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες και λειτουργεί ως σύστημα DRS εμπνευσμένο από την F1 για μείωση της οπισθέλκουσας κατά την επιτάχυνση. Οι πόρτες διαθέτουν κανάλια που συμβάλλουν στη συνολική αεροδυναμική της 750S. Παράλληλα, το σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα έχει επανασχεδιαστεί για να επιτρέπει την ανύψωση σε 4 δευτερόλεπτα σε αντίθεση με τα 10 δευτερόλεπτα της 720S.

Το εσωτερικό είναι διακοσμημένο σε Alcantara, ενώ υπάρχει και η επιλογή δέρματος Nappa. Το Apple CarPlay διατίθεται στάνταρ, μαζί με βελτιωμένα γραφικά και καλύτερη ευαισθησία αφής για την κεντρική οθόνη. Μια νέα προσθήκη στην κεντρική οθόνη ενσωματώνει το νέο McLaren Control Launcher. Το MCL επιτρέπει στους οδηγούς να αποθηκεύουν τις αγαπημένες τους διαμορφώσεις αεροδυναμικής, κινητήρα, χειρισμού και μετάδοσης, επιτρέποντας μεγαλύτερη εξατομίκευση της οδηγικής εμπειρίας.

Τέλος, για τους πιο σκληροπυρηνικούς υπάρχει η επιλογή αναβάθμισης των φρένων που συνδυάζει κεραμικούς δίσκους και δαγκάνες μονομπλόκ με τεχνολογία ψύξης εμπνευσμένη από την Φόρμουλα 1. Προσφέρονται επίσης ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R με εστίαση στην πίστα, σχεδιασμένα με γνώμονα το 750S, που αντικαθιστούν τα στάνταρ ελαστικά Pirelli P Zero ή P Zero Corsa.

Το κόστος για μια McLaren 750S Coupe ανέρχεται στις 324.000 δολάρια (περίπου 293.000 ευρώ) στην Αμερική, με την έκδοση Spider να κοστίζει 345.000 δολάρια (περίπου 312.000 ευρώ).

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο