ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ferrari N-Largo S: Μια 812 Superfast… on steroids!

ferrari-n-largo-s-mia-812-superfast-on-steroids-686519

Η νέα εντυπωσιακή δημιουργία της Novitec είναι η επιβλητική, αλλά όχι υπερβολική, N-Largo S, βασισμένη στην Ferrari 812 Superfast.

Ο βελτιωτικός οίκος της Novitec είναι γνωστός για τον τρόπο που τελειοποιεί το κάθε supercar πάνω στο οποίο εργάζεται, με το αποτέλεσμα να είναι πάντα εντυπωσιακό, αλλά ποτέ υπερβολικό. Η τελευταία της δημιουργία είναι η Ferrari N-Largo S, η οποία βασίζεται στην 812 Superfast, αλλά είναι… 5,5 ίντσες φαρδύτερη!

Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 3 μονάδες της N-Largo S, οι οποίες, όπως ήταν αναμενόμενο, έχουν ήδη πουληθεί. Η Novitec δημιούργησε μια σειρά από νέα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένων των νέων -φαρδύτερων- μπροστά και πίσω φτερών. Η εταιρεία, προς αποφυγήν… υπερβολών, άφησε τη Ferrari N-Largo S χωρίς κάποιο -τεραστίων διαστάσεων- πίσω φτερό, προτιμώντας ένα lip από ανθρακονήματα το οποίο μπορεί να είναι διακριτικό, ωστόσο, βοηθά σημαντικά στον τομέα της αεροδυναμικής.

Το νέο εντυπωσιακό κατασκεύασμα της Novitec διαθέτει, επίσης, έναν νέο πίσω διαχύτη από ανθρακονήματα, ενώ οι πιο «χτυπητές» αλλαγές έχουν γίνει στο μπροστινό μέρος. Η Ferrari N-Largo S διαθέτει μια εντελώς νέα μπροστινή όψη, χάρη στον νέο διαχωριστή και στις νέες εισαγωγές αέρα.

Παράλληλα, το νέο σετ τροχών, 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Vossen και ολοκληρώνει το εντυπωσιακό της παρουσιαστικό. Οι νέοι τροχοί είναι τυλιγμένοι με ελαστικά διαστάσεων 275/30 και 335/25 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα πραγματικά… μεθυστικό, με την N-Largo S να είναι, πλέον, κατά 5,5 ίντσες (14 εκ.) φαρδύτερη από μια εργοστασιακή Ferrari 812 Superfast και να «κάθεται» 33 χλστ. πιο κοντά στην άσφαλτο χάρη στα νέα ελατήρια της ανάρτησης. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει πως έχει γίνει πιο δύσκολη στην καθημερινή χρήση, αφού διαθέτει σύστημα ανύψωσης το οποίο μπορεί να ανεβάσει το μπροστινό μέρος της κατά 40 χλστ.

Από το «μαγικό ραβδί» της Novitec δε γλίτωσε φυσικά ούτε ο κινητήρας, με την νέα χαρτογράφηση να ανεβάζει την ισχύ του -ήδη ισχυρού- V12 κινητήρα 6,5 λίτρων στους 840 ίππους με 751 Nm ροπής. Το σύστημα εξάτμισης είναι διαθέσιμο σε ανοξείδωτο ατσάλι ή Inconel, δηλαδή το ίδιο υλικό από το οποίο κατασκευάζονται οι εξατμίσεις των μονοθέσιων της Φόρμουλα 1.

Η Novitec λέει πως η Ferrari N-Largo S μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ. σε 2,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 345 χλμ./ώρα.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο