ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή Mercedes-AMG A35: Είναι μία «πραγματική» AMG;

dokimi-mercedes-amg-a35-einai-mia-pragmatiki-amg-712266

«Πάθος μου μεγάλο, είσαι αρρώστια μου μες στα στήθια μου και πώς να σε βγάλω»… Μercedes A35 AMG!Έτσι ακριβώς…

του Αλέξανδρου Ι. Βενιού Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο κατατονική, ανιαρή και απαίσια θα ήταν η ζωή μας δίχως ελευθερία βούλησης και κίνησης;

Πώς θα ήταν να ζούμε και να λειτουργούμε όπου και όπως κρίνει κάποιος άλλος για εμάς χωρίς εμάς;

Πώς είπατε; Φρίκη; Και λίγα λέτε!

Οι δύο πανέμορφες ελευθερίες, λοιπόν, το Α και το Ω και της αυτοκίνησης επιπρόσθετα, που της προσδίδουν νόημα και τεράστια αξία. Κι όμως, δυστυχώς ξημέρωσε η αποφράδα -η σφόδρα αποκρουστική- πρωία όπου βούληση και κίνηση στην αυτοκίνηση υποβάλλονται σε αυστηρούς περιορισμούς με διάφορα προσχήματα. Έτσι άπαντες οι αγνοί λάτρεις της αυτοκίνησης, οι ταμένοι στη μυσταγωγία του να είσαι πλήρως απελευθερωμένος με μόνες συντροφιές το δρόμο και τις αλήθειες σου, ξεμείναμε να αναπολούμε αναμνήσεις. Στιγμές μονοδιάστατες στο χρόνο που από τη μία πλευρά -οι παλαιότεροι ειδικά- είμαστε ευλογημένοι που τις ζήσαμε, από την άλλη ωστόσο όταν αναδύονται ξανά στο προσκήνιο συνοδεύονται πάντοτε από υπέρμετρη τσαντίλα και έναν κόμπο στο λαιμό. Ίσως γιατί ενδόμυχα ξέρουμε πως δεν θα ξαναζήσουμε κάτι ανάλογο στο μέλλον.

Το «ταξίδι» καταπώς φαίνεται τελείωσε, μάλλον οριστικά και αμετάκλητα. Δώρο Θεού το δίχως άλλο λοιπόν κάποιες χαραμάδες -σπονδές στην αυθεντική αυτοκίνηση- που προκύπτουν έτσι ξαφνικά και προκαλούν ρωγμές στη «μάντρα» του οικολογικού, δήθεν καθωσπρεπισμού, επιτρέποντας στους παλαιότερους, τους συνειδητοποιημένους petrolheads να (ξανα)χαμογελούμε πονηρά και στους νεότερους να βλέπουν τι ακριβώς χάσανε, τι ακριβώς τους στερήσανε…

Μου αρέσει, τη θέλω!

Τούτο το μυώδες, στην πανέμορφη απόχρωση του γκρι ματ που βλέπετε, «αεριωθούμενο» γερμανικό hot hatch πρεσβεύει όλες, μα όλες τις αξίες που χαρακτηρίζουν από γεννήσεως τη συγκεκριμένη κατηγορία, τιμώντας 1.000% την παράδοσή της, μα κυρίως τα θέλω του πραγματικού οδηγού. Του βαθύ γνώστη που ανδρώθηκε οδηγικά, χαροπαλεύοντας με ζόρικες κατασκευές που απαιτούσαν υψηλές γνώσεις, ιδιαίτερη μεταχείριση και υπέρμετρο σεβασμό. Το γιατί και το πώς στη συνέχεια, κάντε υπομονή.

Ο έρωτας λοιπόν με την πρόσφατα ανανεωμένη, μικρότερη -στα χαρτιά και μόνον- 35άρα A-Class αποτελεί τον ορισμό του έρωτα. Τη βλέπεις, τη θέλεις, χωρίς δεύτερη σκέψη, δίχως αναστολές και με ακόρεστο πάθος! Και μη θεωρήσετε πως αυτή η αντίδραση συνδέεται μόνον με τον θρυλικό θυρεό της AMG που κοσμεί το πελώριο καπό προκαλώντας δέος. Ασφαλώς και όχι. Εδώ καταγράφονται όλα, μα όλα τα συστατικά που μαγεύουν, συνεπαίρνοντας μυαλό και ψυχή.

Όπως η σφριγηλή σιλουέτα της λόγου χάρη, που εκπέμπει υπέρμετρο δυναμισμό και τσαμπουκά σε κάθε εκατοστό των 4,44 μέτρων του αμαξώματός της, η οποία, θες δεν θες, σου μαγνητίζει το βλέμμα, χωρίς όμως να παρεκκλίνει χιλιοστό από τα όρια της ευπρεπούς καλαισθησίας. Παρατηρήστε το εμπρόσθιο τμήμα με τους επανασχεδιασμένους προσαρμοζόμενους προβολείς τεχνολογίας LED Multibeam (κορυφαίας απόδοσης), τη νέα αβυσσαλέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες και το καινούργιο σπόιλερ. Κάντε εικόνα, παρακαλώ, τούτη την πελώρια μουσούδα που θυμίζει έντονα ρύγχος καρχαρία, κολλημένη στον πίσω προφυλακτήρα σας. Ένα άγχος σοβαρό δεν θα το νιώσετε; Ασφαλώς και ναι, θέλει και ρώτημα; Παρ’ όλα αυτά, το μόνο τμήμα στην εξωτερική της εμφάνιση που θα αποτελέσει και το πλέον δημοφιλές είναι τα… καλοσχηματισμένα πισινά της.

Βλέπετε, αυτά και μόνον πρόκειται να βλέπουν οι υπόλοιποι οδηγοί, καθώς θα απομακρύνεται στο βάθος του ορίζοντα μπροστά τους. Παρά ταύτα και εδώ καταγράφονται τα καινούργια φανάρια τεχνολογίας LED, το νέο διακριτικό σπόιλερ οροφής, ο επανασχεδιασμένος διαχύτης αέρα, αλλά και οι στρογγυλές απολήξεις των εξατμίσεων διαμέτρου μπαζούκα στα άκρα του προφυλακτήρα. Οι τελευταίες, μάλιστα, χάρη στο αυτόματα ελεγχόμενο πτερύγιο στο εσωτερικό τους παράγουν από γαργαλιστικό έως θεσπέσιο ήχο, αναλόγως προγράμματος οδήγησης. Και για όσους δεν συνειδητοποίησαν επακριβώς τι εστί η εν λόγω καλογυμνασμένη 35άρα Fräulein, στο διάβα της οποίας πέφτουν «μπαμ και μπουμ οι κουμπουριές», τα μικρά λογότυπα TURBO 4MATIC εκατέρωθεν στα εμπρός φτερά, το λογότυπο ΑΜG στην πόρτα του χώρου αποσκευών, οι πανέμορφες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και -γιατί όχι;- οι εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες με τους διάτρητους αεριζόμενους δίσκους-ταψιά (350 χιλιοστά) εμπρός αναλαμβάνουν να αποσαφηνίσουν μία και καλή πως εδώ η προσέγγιση γίνεται αποκλειστικά με δική σας ευθύνη.

Αδαμάντινου χαρακτήρος

Εκτός από κούκλα εξωτερικά δηλαδή, κρίνοντας ασφαλώς τα ιδιαίτερα πληθωρικά εσωτερικά της χαρίσματα που είναι ανάλογα της αριστοκρατικής οικογενείας της. Για να μη μακρηγορώ, η ποιότητα κατασκευής-υλικών, όπως πάντα σημείο αναφοράς, ούσα κορυφαία, όπως ανάλογα κορυφαίος είναι ο εκλεπτυσμένος διάκοσμος. Επιπρόσθετα, και η προίκα με την οποία προσφέρεται είναι πλουσιότατη, προσφέροντας όλα όσα χρειάζονται ή δεν χρειάζονται ο ευτυχής οδηγός-συνοδηγός και οι τυχεροί πίσω φιλοξενούμενοι (δύο τον αριθμό, καθώς λόγω τούνελ μετάδοσης δεν μπορεί να καθίσει τρίτος επιβάτης στο μέσον).

Η εκ των ων ουκ άνευ πια σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία άνεσης/ψυχαγωγίας/ ενημέρωσης είναι παρούσα και εδώ με αιχμές του δόρατος τις εντυπωσιακές έγχρωμες οθόνες υψηλής ανάλυσης 10,25 ιντσών του συστήματος πολυμέσων MBUX δεύτερης γενιάς (με επαυξημένη πραγματικότητα). Όπως παρούσες είναι μεταξύ πολλών άλλων η οθόνη headup display, το κορυφαίας απόδοσης ηχοσύστημα και η πληρέστατη «ομπρέλα» συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και ενεργητικής ασφάλειας. Αναμενόμενα όπως και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, από τη στιγμή που ο λόγος αφορά σε ένα Mercedes του 2024 με ό,τι άκρως θετικό συνεπάγονται. Ακόμα και τα λιγότερο θετικά, το εξής ένα για την ακρίβεια: τη δυσκολία στην περιήγηση και το χειρισμό του μενού, όχι τόσο από την οθόνη του MBUX (όπου τελικώς εγκλιματίζεσαι σε σύντομο χρονικό διάστημα) όσο και κυρίως από τους λιλιπούτειους διακόπτες αφής που βρίσκονται στα μπράτσα του πανέμορφου τριάκτινου τιμονιού AMG Performance.

Έλα όμως που η όραση σήμερα δεν μπορεί καν να εντοπίσει εργονομικό ατόπημα, καθώς έχει εστιάσει στα χορταστικά paddles και κυρίως στους δύο μικρούς περιστροφικούς διακόπτες που δεσπόζουν πάνω στο επενδεδυμένο με δέρμα νάπα τιμόνι βγάζοντας μάτια; Ο εκ δεξιών τοποθετημένος παρέχει άμεση πρόσβαση στα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Comfort, Sport, Sport+, Individual), ενώ ο εξ αριστερών παρέχει πρόσβαση στη λειτουργία του ESP και του AMG Dynamics (που παραμετροποιεί την απόδοση κινητήρα, συστήματος διεύθυνσης, αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων). Τα προαναφερόμενα, όπως φυσικά και τα εμπρός καθίσματα με την αυξημένη πλευρική στήριξη, προϊδεάζουν καταφανώς για ό,τι άκρως πιπεράτο και ενδιαφέρον έπεται στη συνέχεια.

Φίνα γεύση, λίγα «λιπαρά»…

…από τεχνολογικής άποψης, όπου τα λίγα «λιπαρά» (βλ. χαμηλότεροι ρύποι CO2) προήλθαν από την παρουσία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48Volt (κατ’ ουσίαν γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα RSG) στα μηχανικά μέρη της Α35. Όσο για τη «γεύση», αν έπαιζε σε γαστρονομικό επίπεδο θα της άξιζαν τρία αστέρια της Michelin και μόνον, καθώς όλα ανεξαιρέτως τα συστατικά στοιχεία που την απαρτίζουν έχουν ταιριάξει με ένα σεμιναριακού επιπέδου, αρμονικό τρόπο.

Κορυφαίος λοιπόν σε επιδόσεις, απόδοση και λειτουργία, ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος κινητήρας Μ260. Αποδίδει 306 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής (από τις 3.000 έως τις 4.000 σ.α.λ.), και τα μόλις 4,7 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του 0-100χλμ./ώρα το ατράνταχτο επιχείρημα περί των εξαιρετικών επιδόσεών του. Διαθέτει επιπλέον διαφοροποιημένο σύστημα εξαγωγής και τεχνολογία twin scroll σε μια προσπάθεια μείωσης του φαινομένου της υστέρησης του τούρμπο στις χαμηλές στροφές, στοιχεία που αποφέρουν μία ανέλπιστα πολιτισμένη λειτουργία στο ισχυρότατο σύνολο, η οποία διατηρείται αναλλοίωτη μέχρι τα όρια περιστροφής του κινητήρα.

Τελικώς οι… ολοζώντανοι 306 ίπποι περνούν αβίαστα, μα κυρίως με υψηλή ασφάλεια στο δρόμο, χάρη στην τετρακίνητη μετάδοση 4MATIC με τα σοφιστικέ χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ο χαρακτηρισμός «σοφιστικέ» προκύπτει από τη διαρκώς μεταβαλλόμενη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, μέσω ενός υγρού πολύδισκου συμπλέκτη που είναι ενσωματωμένος μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων στο πίσω διαφορικό. Αναλόγως, ταχύτητας κίνησης, πλευρικής και διαμήκους επιτάχυνσης, γωνίας τιμονιού, διαφοράς στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ των τροχών, επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο και της θέσης του γκαζιού, κατανέμει τη ροπή σε ένα φάσμα που κυμαίνεται από 100% στον εμπρός άξονα έως και 50:50 ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Στην πράξη λοιπόν ελκτική και πλευρική πρόσφυση κρατούν οδηγό-επιβάτες μόνιμα κολλημένους στα αναπαυτικά καθίσματα της Α35, χαρακτηριστικό που καθίσταται πιο εμφατικό από την καταιγιστική απόκριση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 G-Tronic.

Ιστορία μου, αμαρτία μου

Πομπώδης μεν, αρμόζων δε ο τίτλος της συγκεκριμένης δοκιμής. Συμπαθάτε με, πλην, όμως, κάθε λεπτό και κάθε χιλιόμετρο που διανύσαμε μαζί με την Α35 ήταν υπέρμετρα ευχάριστες αναδρομές πολύ πίσω στο χρόνο. Στην ευλογημένη-λατρεμένη εποχή όπου όλα ήταν κυριολεκτικά δρόμος, όπου το μνημονικό δεν προλάβαινε να αποθηκεύει στιγμές και εικόνες, όπου οι αισθήσεις δούλευαν υπερωριακά στο 100% για να καλύψουν τα τεκταινόμενα. Και προχωρώ στο παρασύνθημα: H μικρή Α35 διαθέτει αίσθηση, ακρίβεια, δύναμη, ταχύτητα καθαρόαιμου σπορ επιπέδου supercar!

Η μοναδική διαφορά σε σχέση με το τελευταίο έγκειται στο ότι φθάνεις στην οδηγική νιρβάνα (σ.σ.: με την παλιά καλή έννοια του όρου), μέσω μίας ελαφρώς «αποδομημένης» συνταγής όπως θα διαπιστώσετε εντός ολίγου.

Αυθεντική AMG όχι μόνο σε επίπεδο επιδόσεων, μα και σε επίπεδο ηχητικής υπόκρουσης. Και παρότι δεν ρίχνει ομοβροντίες όπως η μεγάλη μου αγαπημένη, η C63 με τον θηριώδη V8 του 2008 δηλαδή, παρ’ όλα αυτά και τούτη η τσαχπίνα Fräulein σε κάθε ανεβοκατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο φροντίζει να σου χαϊδέψει τ’ αυτιά με βολές κατά ριπάς! Η περαιτέρω εμμονή στην οικογενειακή παράδοση επαληθεύεται και από τη μασίφ αίσθηση του πλαισίου όταν κινείσαι υπό γωνία, όπου το βάρους 1.570 κιλών hatchback επιδεικνύει χαρακτηριστική αναισθησία σαρώνοντας τα πάντα στο διάβα του.

Και δεν αναφέρομαι σε τυχόν τριγμούς ή στρεβλώσεις που ούτως ή άλλως δεν υπήρχε περίπτωση να υπάρχουν, αλλά στον αποτελεσματικότατο τρόπο που το στιβαρότατο πλαίσιο διαχειρίζεται την υψηλή ιπποδύναμη. Σημειωτέον, δε, πως η ρύθμιση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, τεσσάρων συνδέσμων πίσω) είναι αναπόφευκτα αρκετά σφιχτή, στοιχείο που επιτείνεται από το χαμηλό προφίλ των ελαστικών (235/40 R 18). Παρ’ όλα αυτά, ακόμα και με το γκάζι στο πάτωμα δεν αντιλαμβάνεσαι την παραμικρή αντίδραση που να μαρτυρά κόπωση ή αδυναμία υλικού.

Σούπερ!

Εκεί που είναι λιγότερο αυθεντική AMG είναι στον τρόπο που σε οδηγεί στο τελικό ζητούμενο. Την οδηγική ευχαρίστηση, δηλαδή, και εξηγούμαι τάχιστα προς αποφυγή παρανοήσεων. Καταιγιστικός κυριολεκτικά ο ρυθμός που μπορεί να κινηθεί στην ευθεία, προσφέροντας, παρακαλώ, και δυνατότητα εκκίνησης με launch control. Τουτέστιν, επιλέγεις σταματημένος το πρόγραμμα Sport+, τσαρουχώνεις το πεντάλ του φρένου «ανεβαίνοντας» ταυτόχρονα στο γκάζι. Εν συνεχεία αφήνεις το φρένο και… ΠΑΦ εξακοντίζεσαι στην ευθεία χάνοντας κυριολεκτικά το φως σου!!!

Το βασικότερο ωστόσο κατ’ εμέ είναι πως στρίβει όπως έρχεται διατηρώντας όλη τη φόρα της εκμεταλλευόμενη το σύνολο, κινητήρας/πλαίσιο/ μετάδοση 4MATIC/αναρτήσεις, που εμπνέει τεράστια εμπιστοσύνη. Σε καλή άσφαλτο είναι αυστηρά και πεισματικά ουδέτερη, ενώ σε γλιστερή άσφαλτο, έστω και με πλήρως απενεργοποιημένο το ESP, θα υπερστρέψει τόσο όσο χρειάζεται για να στρίψεις με ασφάλεια και… χαμόγελα. Και στις δύο προαναφερόμενες περιστάσεις γέρνει απειροελάχιστα και το μόνο που απομένει για να αντιληφθείς το πόσο γρήγορα κινείσαι είναι είτε να εστιάσεις στο ταχύμετρο (σ.σ.: γουρλώνοντας τα μάτια για να τα λέμε όλα) είτε να ακούσεις τις οργίλες αντιδράσεις (βλ. βρομόλογα) απόγνωσης του απονήρευτου συνοδηγού!

«Και τότε πού έγκειται η μικροέλλειψη αυθεντικότητας» το εύλογο ερώτημα; Μα θέλει και ρώτημα; Σε φθάνει στο μάξιμουμ της οδηγικής ευεξίας με πολύ λιγότερο κόπο, χωρίς ιδιαίτερο άγχος αν προτιμάτε. Παρά την υψηλή ιπποδύναμη και την ακαριαία απόκριση του πλαισίου σε κάθε μικρομετρική κίνηση του ακριβέστατου ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης, ακόμα και ο λιγότερο έμπειρος μπορεί να κινηθεί ταχύτατα με αυξημένα περιθώρια ασφαλείας. Κάτι ανάλογο ασφαλώς και δεν μπορούσε να συμβεί με την προαναφερθείσα, μεγάλη αδελφή C63. Συγκλονιστική πέραν πάσης αμφιβολίας, όμως μαζί της έπρεπε να είσαι σαφέστατος και πολύ προσεκτικός, γιατί δεν συγχωρούσε επιπολαιότητες και λάθη. Ερχόμενος στο παρόν, τώρα που το σκέφτομαι με καθαρό μυαλό, τελικά η Α35 λειτουργεί ως ελιξίριο για κάτι κουρασμένα παλiκάρια σαν ελόγου μου, καθώς σου επιτρέπει να οργιάσεις κυριολεκτικά ούσα πύραυλος παντού, παραμένοντας ταυτόχρονα υπέρμετρα εύκολη (σ.σ.: τεράστια η συμβολή εδώ και του εξαιρετικού στη χειροκίνητη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου 8G-Tronic) και φιλική στο κουμάντο της.

Προσοχή, αναγκαία διευκρίνηση: Tα δύο τελευταία δεν ισχύουν για τον ημιμαθή συμπλεγματικό βλάκα που θεωρεί πως οι 306 ίπποι της Α35 είναι λίγοι. Ο εν λόγω επικίνδυνος καλό είναι να μην ασχοληθεί μαζί της, αφού ακόμα και αυτό το εξαιρετικά ασφαλές αυτοκίνητο δεν αρκεί για να τον προφυλάξει από τη βλακεία του και το επερχόμενο έγκλημα. Το καταευχαριστήθηκα κολασμένα με τούτη τηn πιτσιρίκα της AMG, δίχως τύψεις και όσο μπορούσα, γιατί να το κρύψω άλλωστε, αγαπητοί αναγνώστες. Με ταξίδεψε στα συναρπαστικότερα μου οδηγικά χρόνια αναβιώνοντας «Ιστορίες μου, αμαρτίες μου», άρρηκτα συνδεδεμένες με λατρεμένες εικόνες από το μνημονικό που είχα πεισθεί πως πλέον μου άφησαν χρόνους.

Της το χρωστάω αυτό, όπως της χρωστώ το ότι, ενώ με απογείωσε στην κυριολεξία, δεν με διέλυσε σωματικά όπως συνέβαινε με αντίστοιχες κατασκευές τού τότε. Eδώ όντως επαληθεύεται εξέλιξη με σημαντικά βήματα προς τα εμπρός, καθώς ένα τόσο γρήγορο και οικονομικό τηρουμένων των αναλογιών (μέση κατανάλωση δοκιμής 12,0 λίτρα/100χλμ.) ήπια υβριδικό hatchback 306 ίππων είναι ικανό να ικανοποιήσει απόλυτα, οδηγικά και όχι μόνον, τον βαθύ γνώστη και την ίδια ώρα να επιτρέψει στον λιγότερο έμπειρο να μυηθεί με ασφάλεια στη μαγεία της πραγματικής αυτοκίνησης.

Μercedes A35 AMG

Από σήμερα και στο διηνεκές ένα ακόμα μεγάλο πάθος, που ως τέτοιο, θες δε θες, το αγαπάς αρρωστημένα και ξέρεις πως ό,τι και να γίνει δεν βγαίνει από την καρδιά! Έστω κι αν κοστίζει 61.499 ευρώ…

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τετρακύλινδρος σε σειρά

Turbo Twin Scroll, άμεσου ψεκασμού βενζίνης

Χωρητικότητα 1.991 κ.εκ.

Συνδυαστική ισχύς

Μέγιστη ισχύς: 306 ίπποι/ 5.800 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 400 Nm/3.000-4.000 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους τέσσερις τροχούς

Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 G-Tronic 8 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 4.7 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 8,3 λίτρα/100 χλμ.

Δοκιμής: 12,0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 188 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

51 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.447 x 1.992 x 1.407

Μεταξόνιο χλστ.: 2.729

Βάρος: 1.570 κιλά

Χώρος αποσκευών

370 λίτρα

Τιμή αγοράς

Βασική έκδοση: από 61.499 ευρώ

Έκδοση δοκιμής: από 72,520 ευρώ

Τέλη κυκλοφορίας

159,80 ευρώ

 

Όλες οι ειδήσεις

Η Pagani στο Motor Valley Fest 2024

Πρεμιέρα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Aceman

Η Lamborghini Urus στα -υβριδικά- χνάρια της Revuelto

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο